Wowww .. 1 ribu sudah !!

by - Rabu, Mac 28, 2012

 

image

Sapa sangka .. Ku bukan artis .. ku bukan ahli politik .. Ku bukan reti bergaya di dunia maya ini . Aku cuma tau taip dan angkat besi untuk simpan di tempat yang sepatutnya dan juga laki orang yg dah beruban.

Bila melihat jumlah SUBSCRIBERS di FB BEN ASHAARI aku tu , aku terharu laa .. Yelah , ada gak yang sudi ikuti perkembangan aku terutama bila aku mencarut .. eh .. mengarut  di FB ni ..

Selain kat FB ni , aku juga gemar memaki hamun dengan penuh sopan santun di SANTAI BEN ASHAARI .. Ada banyak lagi sebenarnya .. Tapi cukuplah aku bgtau yang dua ni jer yer .. Nak lagi ? G cari BEN ASHAARI JR , BEN ASHAARI II .. Yang JR tu aku plan nak kasi kat bakal anak aku je untuk dia belajar menaip kat situ. Dan kat sana , ramai akak akak cun ada untuk beri tunjuk ajar .. Hancuss anak ku itu nanti ..

Kalau nak tidur tu , aku pasti selak TWITTER aku di hp dan tinggalkan kata kata wasiat seperti Selamat malam .. dan sebagainya ..

Akhir kata sebelum aku update entri lain pasni , terima kasih la buat mereka yang sudi menekan apa saja butang yg ada kaitan dengan aku kecuali UNLIKE atau UNFOLLOW .. huhu .. Makasih ya pak !

You May Also Like

10 comments

  1. dr fb smpi ke twitter, semua ada ;)

    BalasPadam
  2. sokongan tu penting untuk semangat berblog.. semoga suksess sokmo

    BalasPadam
  3. wahh wahhh wahhh...macam artis dah ni..

    BalasPadam
  4. eya , sama2 dong mas .. hakhakk !

    BalasPadam
  5. tahniah2..hoyeh2..jr akan diberikan anak abg ben?fuhh mesti update nya kisah kanak2 kan..hahah

    BalasPadam
  6. ohh petanda abg ben da jadik retis tu :) tak dpt jd kawan [n depa subscribee update status :)

    BalasPadam