Berbaju akhirnya NOKIA LUMIA 1520 aku !

 
Nokia Lumia 1520 , rugi dibiarkan calar balar .. Bagus hp ni .. Puashati pakai .. Harga pon takde la mahal mana pon. Kira berbaloi dgn sizenya tu .. Layan Whatsapp , sgt puashati .. heeee..

Maka disebabkan tu laaa aku beli casing utknya .. Tadaaaa ..






Amacam ? Bertambah cun kan ? Kat mana aku beli ? Er... aku pernah citer dulu kt sini..Sat , cari entri tuu.. Haaaa..baca kt SINI  ..

1 ulasan:

  1. singgah disini tengok baju baru nokia lumia. hehehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.