Cabaran setiap malam ! - BEN ASHAARI

Cabaran setiap malam !

 

Payah nak tidur terutama si Zahra ! Hurmmm.. Aku ingatkan , bila malam menjelma , aku nak lari ke gym barang sejam dua. Nak membakar lemak lemak di perut lak ! Huhuhuh…

Tapi masalahnya , Qhaliff nak ikut ! Zahra pon gitu. Tapi aku tak leh bawak Zahra. Nanti abis dia ngorat abang abang sado kat gym tu haaaa.. Tak jadi kerja aku dibuatnya !

Nak tak nak.. aku workout je kat rumah.. Tu pun dapat la dalam 15-20 minit. Selebihnya .. layan diorang workout lak !

image

Aktif la dua dua ni tiap malam ! Aku pulak banyak kerja nak kena selesaikan. Nak tak nak.. layan diorang dulu.. Paksa tidur , tak jalan. Kejap nak air.. Kejap nak susu.. Aku risaukan wife jer.. Zahra suka panjat badan dia.. Hurmmm .. Tu pasal kena bagi tidur gak..

Qhaliff dah tak tidur lewat. Asalkan janji nak bawak dia gi gym.. dia ok laaa .. Hurmmm..

image

Aku kena mantapkan sebelum bulan 9.. masuk bulan 9 , semua aktiviti… terhenti untuk 2 tahun ! Hurmmm…

3 ulasan:

  1. Mereka boleh baca je gerak geri daddy la...hihi...bila anak bff daddy..alhamdulillah...

    BalasPadam
  2. Bebudak aktif biasalah mananya nak tido awal.

    Sekejap je zara n qhalif dan besar. Rasa macam baru semalam baca entry Qhalif dilahirkan

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.