Mudah bersama Monsta Xtreme dan Monsta Fitness Resistance Band !

by - Isnin, Mac 07, 2016

 

Teringat satu tika dulu.. ketika aku mula mula nak ‘mensadokan’ diri ! Tercari cari produk yang sesuai untuk aku , spesis yang baru nak berjinak jinak dalam dunia angkat besi ni ! Bukanlah untuk masuk pertandingna tapi untuk ‘kemaskan’ badan ! Tamo tengok lemak lemak terkeluar kiri dan kanan , depan dan belakang ! Haaa.. Kiranya nak kasi nampak segak la bila berpakaian kemas dan juga bila tidak kemas ! Hehehhee.. Segak 24 jam gituuu..

Macam macam laa kawan syorkan.. Semua aku tak berminat ! Akhirnya ada satu produk yang sesuai dengan aku ! Tapi masalahnya , produk ni tak dapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.. Bermasalah la jugak kan ? Maka produk apa yang sesuai ?

Ok.. baru baru ni , secara terus terang aku cerita la ni.. Ada seorang rakan di Facebook aku , private message aku. Dia nak jumpa aku la.. Katanya nak perkenalkan aku dengan satu produk ni.. produk khas untuk mereka yang bergiat aktif dalam bidang sukan ni.. Lelaki dan perempuan boleh guna. Kurus dan gemuk boleh pakai ! Haaaa !!

Cerita banyak pon tak guna , aku pun gi laa jumpa ! Bersungguh sungguh aku nak jumpa sebab lama dah aku tercari cari produk yang sesuai dengan aku..

Sampai masanya.. aku pun jumpa laaa .. Dan , diperkenalkan dengan MONSTA XTREME !

Apa bezanya dengan produk yang aku amik sebelum ni ? Monsta Xtreme  yang diformulakan di Germany ada kelebihan iaitu campuran whey dan acid amino. Maknanya , aku tak perlu amik dah Acid Amino. Berlaku penjimatan di situ !! Dan paling penting ada pensijilan dari KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA dan juga dalam bentuk sachet.Hehehe.. Ok la kan ?

Ok.. malu nak gi gym ? Atau takde masa nak gi gym ? Dah minum Monsta Xtreme , mesti kena bersenam kan ? Baru cepat nampak kesannya ! Kan kan ? Sila dapatkan Monster Resistance Band ! Cara mudah untuk bersenam tanpa perlu gi gym andai tiada masa atau segan nak gi buat sementara.. Bila dah ada keyakinan , boleh la g gym untuk bersenam.. kan kan ? Dapatkan teknik lebih lagi dan Monster Resistance Band pasti akan lebih berguna lagi ! Haa.. serius wooo !

image

Minum Monsta Xtreme dan gunakan Monsta Resistance Band ! Gabungan yang pastinya membuatkan korang akan tersenyum !

image

image

Yang bagusnya ialah.. Bila tengah bersenam , anak anak kita datang tengok dan teruja , Monsta Resistance Band tidak merbahaya mereka ! Tidak seperti bila gunakan dumbell atau peralatan berat yang lain , pasti sedikit sebanyak takut mencederakan mereka ketika kita leka bersenam !

image

image

image

Dan , kalau kita jenis takde masa di rumah maka.. sila usung ke pejabat ! Seperti baru baru ni , aku ke Taman Negara dan Legoland.. aku bawak sekali gi sana ! Hehehehe.. Alang alang bersenam , jangan skip ! Nanti hilang mood dahhh…

image

image

Monsta Resistance Band ni bagus .. ada ikut keberatan ! Haa.. Kalau beginner atau sekadar nak bakar lemak , maka gunakan yang ringan.. Dan kalau nak berketul ketul , gunakan yang berat ! Dari 1.4kg hingga 10.4kg ! 

Haaa.. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut seperti harga dan camana nak beli , sila hubungi ..

MonstaLabH :01128884686

Sapa artis yang guna Monsta Xtreme dan Monsta Resistance Band ni ? Apakah berhasil ? Kenal Shuib Sepahtu ? Hehehe.. Gi tengok instagram dia !

You May Also Like

13 comments

  1. patut makin sasa ;) ini rahsianya yer

    BalasPadam
  2. Wah. Sudah tidak payah menggunakan dumbel lg. Kelas gitu. Baru la senang. Nak bawak g mane2 pn senang

    BalasPadam
  3. Kesan macam boleh nampak dalam masa yang singkat...yang penting, ada kelulusan dari KKM..

    BalasPadam
  4. gemuk macam ai boleh guna ke? walaupun jarang bersenam? huhuhu... tapi macam nak try, nak buat comeback...

    BalasPadam
  5. Menarik gak ye cara nak bersenam tu ye Ben..

    BalasPadam
  6. Wahhhh...mcm nie pempuan pn boleh sado macam aben.. Hehehe. Kalau dah dapat kelulusan dr kemeterian kesihatan memang tak diragukan lagi. Selamat digunakan.

    BalasPadam
  7. Ohhh ni tips nya...ada whey dan asid amino made from germany woweeeeeee mmg kaum lelaki kena grab ni

    BalasPadam
  8. Yes dh tau rahsia abg ben ! Hahah lisa boleh mnum gak tak ?

    BalasPadam
  9. Teringin nak suh adi sado gak. Tp nak suruh g gym mcm susah. Let try ni la...

    BalasPadam
  10. Teringin nak suh adi sado gak. Tp nak suruh g gym mcm susah. Let try ni la...

    BalasPadam