Osim Utrek sesuai untuk anda !

by - Jumaat, Mac 04, 2016

 

Baru baru ni aku pergi ke ibu pejabat jualan Osim di Petaling Jaya. Tujuan ? Nak tengok sendiri produk terbaru keluaran Osim yang dipanggil Osim UTrek.

image

Hurm.. sizenya… jauh lebih kecil dari treadmill aku ! Apa kelebihannya Utrek ni ? Selepas mendengar sendiri dari pakar mereka mengenai Utrek ni , aku berpendapat Utrek ni lebih sesuai untuk wanita yang nak kekal fit atau nak bakar kalori dan juga untuk warga emas  termasuk yang mempunyai masalah sendi terutama lutut..

Kemudian aku mencubanya sendiri..

image

Hurmmm… tak leh jalan laju ! Kena ikut pergerakkannya dan treknya pula memang direka khas untuk mereka yang punya sakit sendii ! Wowwww !

image

Serius ! Macam trekking di hutan rasanya ! Sebijik perasaannya bila aku gunakan Utrek ni. Sememangnya bagus untuk mereka yang ingin mulakan hobi trekking , gunakan Utrek bagi mendapatkan stamina atau mengekalkan fitness mereka.

Balik rumah.. aku try treadmill aku. Aku gunakan incline yang paling tinggi sekali dan ternyata berbeza rasanya ! Hurm… Patutlah Osim ni produk dia bagus ! Ternyata ada perbezaan rupanya..

Harga promosi sekarang dalam RM1300+. Boleh gi try sendiri kalau tak caya.. hehehehe… Aku tak jual..

You May Also Like

1 comments

  1. Benda baru tau ni...woww nak jungle trek kena fit dulu lah kalau tak pancit...fuhhhh

    BalasPadam