Simpan satu dan bawa ke mana mana sahaja !

by - Sabtu, Mac 05, 2016

 

Aku order lagi ! Setiap bulan , aku akan order satu kotak ! Letak dalam kereta satu.. dalam beg Qhaliff , dalam bilik , bagi orang tua lagi.. kawan kawan lagi ! Haa.. Bukan promote tapi barang yang bagus , kita kasi kongsi sama sama ! Jangan pakai sorang sorang.. kan kan  ?

image

Teringat baru baru ni camping di Taman Negara.. Aku bawak Pati Batook Ori dan ianya sangat bermanfaat untuk aku dan rakan rakan yang lain !

Camana tu ? Bayangkan dalam keadaan penat setelah trekking dan bermain air , nak tidur pun payah ! Sana sini lenguh. Ditambah lagi dengan kelaparan.. sakit kepala dan sakit badan ! Dan Pati Batook Ori inilah jadi penyelamat ! Hahahahaah..

Ada kawan blogger kena gigit dengan serangga yang tak diketahui jenisnya.. Letak minyak ni , dan legaaa ! Fuhhh.. Alhamdulillah. Lega kawan tu ! Dia dah terasa pedih awalnya tapi bila letak minyak ni, surut terus sakit dia..

Oh ya.. Pati Batook Ori ni , Zahra dan Qhaliff dah guna sejak mereka baby lagi. Aku tak guna dah minyak yuyi.. hehehe.. Tak panas , berbau wangi dan sangat merilekskan ! Heeee…

Mana mau order ? Sila gi cari agen berdekatan dengan korang.. Er , tengok di page Pati Batook Ori ni..

You May Also Like

3 comments

  1. menarik juga ni.. saya pun plan untuk cari substitute bagi yuyee..

    BalasPadam
  2. stok kat rumah dah habis...ermmm.. nak beli sebotol beben

    BalasPadam
  3. memang best batook ori ni... sy pon guna

    BalasPadam