Punya la banyak makanan..tapi!


Nampak sedap je kan? 




Di Instagram aku,  gambal sambal petai ni jugak dapat banyak perhatian!! Grr.. Kenapa ? Sambal petai je ponnnnn ! Hehehehe.. walaupun ianya cuma sambal petai tapi ianya begitu enak dimakan begitu saja .. Hahahha.. kan kan  Tak caya , cuba cari roti.. pastu ... gulp ! Hahahaha.. kan kan ?



4 ulasan:

  1. Sambal petai memang win..hiihi.

    BalasPadam
  2. semua sedap tp yg satu tu lagend....

    BalasPadam
  3. Tempoyak bilis petai tak upload? Hohohoooo

    BalasPadam
  4. Makanan tradisional melayu tetap evergreen

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.