Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 3 Mac 2016

Terlalu penat !

 

Tahun ni , bukan tahun yang calang calang bagi aku ! Aku punya pelan perancangan yang cukup panjang memandangkan ‘laluan ‘ terbuka luas di depan mata aku ! Aku perlu pantas memanfaakan sebelum aku kehilangan peluang tersebut !

Alhamdulillah.. makin ramai buka mata dan berminat untuk bekerjasama dengan Kelab Blogger Ben Ashaari. Memandangkan aku dan beberapa orang saja bergelar blogger sepenuh masa , maka temujanji yang dibuat pada hari biasa , kami yang kena gi ! Demi untuk memartabatkan nama blogger !

Ada beberapa projek amal yang bakal melibatkan Kelab Blogger Ben Ashaari. Bukan mudah tapi inilah saja ‘trafik’ yang diidamkan sejak awal berblogging dulu !

Antaranya , projek bersama Muslim Voluenteer Malaysia. InshaAllah.

image

Tak dinafikan penat… Tapi selagi mana khidmat aku diperlukan.. inshaAllah , aku akan beri 100% komitmen ! Pada rakan rakan yang berminat untuk join projek projek ni nanti , sila follow FB saya yer.. Apa saja info nanti , saya akan update di situ..

Pasni ada trip travel domestic lagi ! Waa.. #DekatJer !

3 komen :

Muhammad Khairuddin Lim berkata... [Reply to comment]

teruskan perjuangan. selamat berjaya.

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Syukur...syukur...moga satu hari nanti ada badan yang iktiraf blogger menjadi satu kerjaya yang sama seperti kerjaya kerjaya lain yang sentiasa dijaga kebajikkannya..

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Terbaik ben...terus sokong!
Walaupun juju bekerja dan baru rasa beban kerja...kalau ada peluang julia bg penumpuan kepada projek KBBA 100%...dengan izin suami dan Allah, KBBA memang sudah maju ke hadapan...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI