Terlalu penat !

by - Khamis, Mac 03, 2016

 

Tahun ni , bukan tahun yang calang calang bagi aku ! Aku punya pelan perancangan yang cukup panjang memandangkan ‘laluan ‘ terbuka luas di depan mata aku ! Aku perlu pantas memanfaakan sebelum aku kehilangan peluang tersebut !

Alhamdulillah.. makin ramai buka mata dan berminat untuk bekerjasama dengan Kelab Blogger Ben Ashaari. Memandangkan aku dan beberapa orang saja bergelar blogger sepenuh masa , maka temujanji yang dibuat pada hari biasa , kami yang kena gi ! Demi untuk memartabatkan nama blogger !

Ada beberapa projek amal yang bakal melibatkan Kelab Blogger Ben Ashaari. Bukan mudah tapi inilah saja ‘trafik’ yang diidamkan sejak awal berblogging dulu !

Antaranya , projek bersama Muslim Voluenteer Malaysia. InshaAllah.

image

Tak dinafikan penat… Tapi selagi mana khidmat aku diperlukan.. inshaAllah , aku akan beri 100% komitmen ! Pada rakan rakan yang berminat untuk join projek projek ni nanti , sila follow FB saya yer.. Apa saja info nanti , saya akan update di situ..

Pasni ada trip travel domestic lagi ! Waa.. #DekatJer !

You May Also Like

3 comments

  1. Syukur...syukur...moga satu hari nanti ada badan yang iktiraf blogger menjadi satu kerjaya yang sama seperti kerjaya kerjaya lain yang sentiasa dijaga kebajikkannya..

    BalasPadam
  2. Terbaik ben...terus sokong!
    Walaupun juju bekerja dan baru rasa beban kerja...kalau ada peluang julia bg penumpuan kepada projek KBBA 100%...dengan izin suami dan Allah, KBBA memang sudah maju ke hadapan...

    BalasPadam