Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 30 Mac 2016

Terpaksa batalkan projek hari ini !

 

Seawal 7 pagi dan gerak ke Cheras. Qhaliff dan Zahra , masih lena dan sambung tidur dalam kereta..Kesian diorang.. Pastu tengah malam , baru sampai rumah semula.. Dan masing masing lena dalam kereta..

Qhaliff , terlampau banyak bermain hingga panas badan.Tidur tak cukp. Maka hari ni , aku batalkan semua projek aku. Terpaksa ! Sebab esok ada lagi projek dari pagi hingga petang. Aku kena tinggal diorang lagi.. Haish.. tak sampai hati aku.

Nasib baik kerja sendiri kan ? Kalau kerja dengan orang ? Hari hari tinggalkan diorang.. camana la diorang rasa..

Aku sendiri , dah penat nak memandu jauh setiap hari. Petrol , sehari mesti RM30-50 , Tol lagi ! Haaaa..

Baik g gym je la.. heee…

image

6 komen :

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

singgah pagi

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

bersyukurnya qhaliff dan zahra tak banyak ragam bila ditinggalkan..alhamdulillah...kecuali mereka tak sinat..akan datang rasa tak sampai hati akan lebih berganda bila adik dah lahir..

Nooraini Ali. berkata... [Reply to comment]

Family first.apa jua keadaan anak2 dan keluarga diutamakan.

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Rajin ben pi gym...ben ju pun dah rasa lama dah perasaan tinggalkan anak masa kerja...nak buat cm ne...hari2 bg tau dia umi walid kerja satu ibadah juga, utk masa depan dia juga belajar elok2...harap dia nak sekolah nanti dia faham kan...

Kak Sue berkata... [Reply to comment]

Semoga cepat sembuh Qhaliff..nasib lah kerja sendiri kan,kita boleh tentukan masa kerja kita..

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Sesekali kena rehat. Semoga qhaff cepat sembuh

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI