Lasaknya Aariz , mengalahkan abang kakak dia..

Hurmm... dia punya akal ! Aduhhh... aku kena perhati jer tindak tanduk dia. Kejadian baru baru ni , membuatkan aku tak boleh alpa sangat dengan dia ni. Ada je menda dia nak buat. Tak reti duduk senyap setempat. Dan disebabkan dialah , aku tak boleh nak bawa sekeluarga berbuka di luar. Dia nak bergerak sana sini dan ini amatlah merbahaya bagi aku. 

Tengok muka.. kesian. Tapi bila kita kesian , nahhhhh.. mesti tepuk dahi balik ! Kesian kat kita lak ! Hahahaha.. 


Semakin pulih 

Dia ni melucukan. Ada je menda dalam kepala dia tapi seperti kanak kanak lain , dia masih dalam proses pembelajaran. Dan jika tidak dipantau , kemalangan boleh terjadi. Kealpaan dan kelekaan ibu boleh bapa memberi kesan pada mereka. Kesian... Tapi nak salahkan ibu bapa 100% pon tak leh gak.. kan ? Budak budak sekarang , sel otak cepat berhubung ! 

Kena hilangkan parut tu... kalau tak, segan dia nanti bila besar. Huhuh... 




2 ulasan:

  1. Sama macam anak saya nombor 4 tu, haihhh buas betul. Tak padan dengan perempuan, dahlah baru umur 8 bulan.

    BalasPadam
  2. ek eh muka dia masuk bawah sofa tu kannnn.. nottti btoiii. hahahah geraaamm oiiiiii!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.