Lasaknya Aariz , mengalahkan abang kakak dia.. - BEN ASHAARI

Lasaknya Aariz , mengalahkan abang kakak dia..

Hurmm... dia punya akal ! Aduhhh... aku kena perhati jer tindak tanduk dia. Kejadian baru baru ni , membuatkan aku tak boleh alpa sangat dengan dia ni. Ada je menda dia nak buat. Tak reti duduk senyap setempat. Dan disebabkan dialah , aku tak boleh nak bawa sekeluarga berbuka di luar. Dia nak bergerak sana sini dan ini amatlah merbahaya bagi aku. 

Tengok muka.. kesian. Tapi bila kita kesian , nahhhhh.. mesti tepuk dahi balik ! Kesian kat kita lak ! Hahahaha.. 


Semakin pulih 

Dia ni melucukan. Ada je menda dalam kepala dia tapi seperti kanak kanak lain , dia masih dalam proses pembelajaran. Dan jika tidak dipantau , kemalangan boleh terjadi. Kealpaan dan kelekaan ibu boleh bapa memberi kesan pada mereka. Kesian... Tapi nak salahkan ibu bapa 100% pon tak leh gak.. kan ? Budak budak sekarang , sel otak cepat berhubung ! 

Kena hilangkan parut tu... kalau tak, segan dia nanti bila besar. Huhuh... 




2 ulasan:

  1. Sama macam anak saya nombor 4 tu, haihhh buas betul. Tak padan dengan perempuan, dahlah baru umur 8 bulan.

    BalasPadam
  2. ek eh muka dia masuk bawah sofa tu kannnn.. nottti btoiii. hahahah geraaamm oiiiiii!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.