Tips hilangkan kemengantukan dan kelesuan di awal pagi , di bulan Ramadan ! - BEN ASHAARI

Tips hilangkan kemengantukan dan kelesuan di awal pagi , di bulan Ramadan !

" Bangun bang ! Sahur... ". Suara isteri ibarat halilintar membelah bumi.  Arghhhh... Rasa macam baru je tidur 5 minit tadi. 

" Kul berapa dah ? ". Tanya aku. 

" 5 lebih dah... Cepat. " Wife jawab.

Huhh.... Terlepas gak waktu sahur ni kang. Cepat cepat bergegas bangun ke dapur... dengan mata tertutup. ! Berat sungguh la mata ni. Dek kerana nak dapatkan keberkatan bersahur ni , aku paksa diri gak. 

" Buatkan LazzCafe , sayang. ". Pinta aku sambil letakkan kepala atas meja makan. Hidangan sahur di hari pertama... Nasi putih dan telur goreng kicap. Aku nak gitu jer. Tak nak heavy sangat. 

" Ni... ". Wife hulur. Aku minum seteguk.. Zassss ! Cerah terus mata. Haahaha... 


Apa yang aku suka sangat LazzCafe ni ialah... part gula dan juga kelebihanya. Bukan seperti produk lain yang mana bila buang air kecil , akan semerbaklah tandas tu... LazzCafe tidak gitu. Mereka yang pernah minum akan angguk punya. Malah akan kembali bertanya mana nak dapatkan ! Hahahaha.. Aku biasanya , akan beli dua kotak. Kasi kat mak aku sekotak.

Apa yang aku perasan... sejak mengenali Lazz ni , aku tak minum dah susu atau kopi campuran produk lain. Kenapa ? Rasanya.. dan kandungannya berbeza bagi aku. Aku tak rasa cam.. menyesal lepas minum. Gula tak tinggi. Kemudian rasanya memang sampai ke tekak. Harga pon mampu beli jer ! Dan paling best... COD ! Heheheh.. Order jer... nanti ada orang datang hantar ke rumah. Senang kan ?

Camana nak beli ? Boleh Whatsapp terus ke :  www.wasap.my/60108232600‬ atau ke laman web mereka di www.lazzdelivery.com .

Cepat order ! Rasakan perbezaan berpuasa kali ni berbanding di tahun tahun yang lepas !

7 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.