Pakej Umrah dan pelancongan Juara Travel

by - Selasa, Mei 22, 2018

Baru balik dari pejabat Juara Travel. Secara jujurnya , aku tak pernah dengar nama Juara Travel dan menyangka ianya cuma sebuah agensi yang kecil saja. Tapi bila aku jejakkan kaki ke pejabatnya , terus aku.... er , WOW ! Kagum ! Dan tak sangka ianya dimiliki oleh insan yang cukup periang dan bersahaja orangnya. 

2 jam bersama mereka cukup bermakna. Pelbagai input aku perolehi teutama mengenai Juara Travel. Bukan baru dalam bidang ni ! Dah lebih 16 tahun pon dan cukup mahir mengendalikan Umrah / Haji dan juga pakej pelancongan yang lain ! Yer,  pakej Islamik dan sesuai  untuk semua ! 

Seperti yang diterangkan pada aku , mereka amat mengutamakan pelanggan mereka dan keuntungan bukanlah sasaran utama mereka. Yang penting adalah kepuasan pelanggan. Bila pelanggan puashati , pastinya mereka dapat beribadat dengan sempurna. 


Begitu juga bila melancong ke destinasi terpilih , mereka akan pastikan pelanggan mereka menikmati percutian seperti yang diidamkan.  Ada banyak pakej serata dunia. Kena rajin je tengok website  dan inshaAllah akan ada aplikasi khas untuk korang download bagi mendapatkan pelbagai promosi terkini dan info dengan lebih pantas. InshaAllah.. 




Ok.... selain tu , boleh juga beli tiket kapal terbang di situ. Ada beberapa airlines dan boleh pilih mana yang dirasakan sesuai ! Boleh tengok di www.juaratravel.com.my 

Nanti aku cerita dengan lebih lanjut eh... 


You May Also Like

6 comments

  1. jemput singgah ke https://pokucuhelmi.blogspot.my/ , sekian terima kasih ...

    BalasPadam
  2. harga pakej tu dah masuk kapai terebang ke blom abg Ben

    BalasPadam
  3. Ada rezeki suatu hari nanti dapat pergi umrah boleh amik pakej dengan mereka ni.

    BalasPadam
  4. pakej umrah tu murah.....harap next time dapat pergi lagi dengan Juara Travel

    BalasPadam