Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 26 April 2012

Si gadis cun bersama aku , kelmarin !

 

Ramai tertanya tanya pada aku , sapa gadis ayu yang menjadi panel bersama dengan aku sewaktu rakaman Generasi Y tu ? Ohoo.. nak tau ke sapa ?

Sebelum  korang baca lagi , aku mintak tolong korang skit , boleh ?

Klik >> http://bit.ly/JiGSp6 .. pastu klik VOTE !
Terima kasih yer ..

Ok , baru leh sambung baca ..

image_thumb1

image_thumb13

Haaa .. sapa dia ni ? Tu aku kata , dalam dunia blog ni ramai yang top cuma kita je tak tau .. Kita ni dok main dalam ‘dunia ‘ kita je .. Pastu perasan popular.. Eh , aku tak kata sapa sapa .. Aku kata kat aku sendiri yer .. hehehe ..

Ok .. nak kenal gadis yang masih menuntut di USIM ni ? Haa.. muda tapi dah bijak berbisnis ..

image

Nama dia , ARA LEE … Haaa .. Ada kaitan dengan K-POP ke ? Ehh.. takde laa .. Pon takde kaitan dengan aku .. hehehe .. Jangan wat skandal dah la yer .. Aku tua dah ni.. Bila bila leh let’s go jer .. hehe..

Ok .. jom g tengok blog dia .. klik ARA LEE

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI