Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 29 April 2012

Sokong BERSIH tapi tak sokong BERSIH !

 

image

Tak sangka laku ada beli baju warna kuning ni dulu .. hehehe .. Saja berposing ngan baju ni …

Yup , aku SOKONG mana mana pihak yang inginkan kejujuran , amanah , BERSIH dalam negara ni terutama dalam pentadbiran kerajaan ..

Tapi apa yang akut tak sokong ialah mana mana pihak yang ingin huru harakan negara yang aku cinta ini !  Untuk mendapatkan keamanan dan kedamaian , ramai yang kehilangan nyawa dulu..

Cukuplah dengan peristiwa Bukit Kepong .

 

Geng .. tolong sat .. Klik >> http://t.co/HOLZSNvv .. pastu klik VOTE ! LIKE skali yer .. Tqq .. l

11 komen :

puteri cahaya. berkata... [Reply to comment]

kuning for Digi~ Vote..

kan best kalau pemerintahan negara bertambah baik, tanpa ada permusuhan dan pertumpahan darah atau huru hara... erm.....

Haruno Hana 하나 berkata... [Reply to comment]

haha.. mcm nk cr kontroversi je tu.. bahaya2 :D

Azura Mendezz berkata... [Reply to comment]

Sependapat kita incik Ben!
Sedey la tgk smlm..huhu!

Leen berkata... [Reply to comment]

Agree with you

Saya pun nak perubahan dalam pentadbiran kita supaya jadi lebih telus dan bersih. But, this is not the way.. Banyak lagi cara yang lebih baik..

mis twit berkata... [Reply to comment]

Betol tu! Saye sokong 100%.

keli menari berkata... [Reply to comment]

kuning! haha .DIGI VOTE ke..

Lyza Zaidi berkata... [Reply to comment]

Biar kan diorang. Allah sentiasa tahu apa yang terbaik untuk kita. Kita hanya mampu berdoa.

careno berkata... [Reply to comment]

sedih lihat parents yg turut bawak ank2 diorang joint BERSIH semalam... kesian budak2 tu... kecik2 dah diterapkan dgn budaya perhimpunan jalanan dan rusuhan mcm tu... apa la yg parents diorang fikirkan yer... tak risau ke dgn keselamatan ank diorang...

Shazwina berkata... [Reply to comment]

setuju. tak suka huru-hara cmtu. Memang semua org nak kejujuran dan keadilan. Tapi ada bnyk cara selain buat kekecohan :)

Sis Lin berkata... [Reply to comment]

Ben...engko nampak kurus laaa...betul ke makin kurus? atau salah teknikal dlm gambo tu? huhuhu

Sis AI berkata... [Reply to comment]

InsyaAllah.. Doa'2kn yg baik utk ngara kita..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI