Sokong BERSIH tapi tak sokong BERSIH !

 

image

Tak sangka laku ada beli baju warna kuning ni dulu .. hehehe .. Saja berposing ngan baju ni …

Yup , aku SOKONG mana mana pihak yang inginkan kejujuran , amanah , BERSIH dalam negara ni terutama dalam pentadbiran kerajaan ..

Tapi apa yang akut tak sokong ialah mana mana pihak yang ingin huru harakan negara yang aku cinta ini !  Untuk mendapatkan keamanan dan kedamaian , ramai yang kehilangan nyawa dulu..

Cukuplah dengan peristiwa Bukit Kepong .

 

Geng .. tolong sat .. Klik >> http://t.co/HOLZSNvv .. pastu klik VOTE ! LIKE skali yer .. Tqq .. l

11 ulasan:

  1. kuning for Digi~ Vote..

    kan best kalau pemerintahan negara bertambah baik, tanpa ada permusuhan dan pertumpahan darah atau huru hara... erm.....

    BalasPadam
  2. haha.. mcm nk cr kontroversi je tu.. bahaya2 :D

    BalasPadam
  3. Sependapat kita incik Ben!
    Sedey la tgk smlm..huhu!

    BalasPadam
  4. Agree with you

    Saya pun nak perubahan dalam pentadbiran kita supaya jadi lebih telus dan bersih. But, this is not the way.. Banyak lagi cara yang lebih baik..

    BalasPadam
  5. Betol tu! Saye sokong 100%.

    BalasPadam
  6. Biar kan diorang. Allah sentiasa tahu apa yang terbaik untuk kita. Kita hanya mampu berdoa.

    BalasPadam
  7. sedih lihat parents yg turut bawak ank2 diorang joint BERSIH semalam... kesian budak2 tu... kecik2 dah diterapkan dgn budaya perhimpunan jalanan dan rusuhan mcm tu... apa la yg parents diorang fikirkan yer... tak risau ke dgn keselamatan ank diorang...

    BalasPadam
  8. setuju. tak suka huru-hara cmtu. Memang semua org nak kejujuran dan keadilan. Tapi ada bnyk cara selain buat kekecohan :)

    BalasPadam
  9. Ben...engko nampak kurus laaa...betul ke makin kurus? atau salah teknikal dlm gambo tu? huhuhu

    BalasPadam
  10. InsyaAllah.. Doa'2kn yg baik utk ngara kita..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.