Tak perlu bayar saman AES katanya ..

by - Isnin, Ogos 05, 2013

 

Berkobar-kobar aku membacanya apatah lagi baru-baru ni Menteri Pengangkutan ( Mangku ) ada bagtau yang AES akan dikaji semula penggunaannya ..

Tiba-tiba hari ni dapat laaa msg berantai di Whatsapp ..

Untuk makluman.

Sistem AES dan juga Speed trap Polis tidak akan dilaksanakan dinegara ini. Keputusan ini dibuat oleh kerana pihak kerajaan telah menerima pelbagai rintihan rakyat berkaitan perkara tersebut.
Dasar kerajaan yang menitik beratkan pandangan dan keluhan rakyat maka sistem AES dan juga speed trap polis tidak akan sama sekali dilaksanakan di negara ini
. “

 

Betapa gembiranya akuuu .. Bonus dari kerajaan BN ni .. Kena sebut BN wehhh .. Mahal tuuuu .. hehehe .. Ok , aku teruskan bacaannya ..

 

Tegas Perdana Menteri lagi. Bagi menangani kes kemalangan pihak kerajaan akan mencari jalan penyelesaian yang lebih baik dan memenuhi kehendak dan persetujuan rakyat.

Situasi win win di antara kerajaan dan rakyat sememangnya menjadi harapan kerajaan dan tidak sesekali kerajaan akan mengetepikan rakyat dlm membuat sesuatu keputusan yang turut memberi kesan kepada rakyat. “

Ada macam sesuatu yang tak kena je pada ayat-ayat ni .. Mai dari mana kenyataan ni sbbnya tak mungkin ini kenyataan rasmi ni .. Dan aku teruskan lagi bacaan ..

 

Oleh itu biarlah sistem AES dilaksanakan dinegara lain tetapi tidak dinegara ini. Kata Perdana Menteri Pasir Berdengung semasa merasmikan kenderaan tentera berkuda. “.

 

Tau daaahhh .. Jangan mimpilaaa wehhh depa nak batalkan AES tuuu .. Berapa ramai dah kena wooo .. rugi la tak kutip kan ? Lagi pon awal sangat nak batalkan . Tunggu hujung penggal pemerintahan la baru nak kaji semula .. Hehehe.. Jangan marah aaa..

Rakyat didahulukan ? Yolah .. den terima jer laaa.. Mampu doa je ..

You May Also Like

5 comments

  1. agak-agak apa lagi lepas ni... berdengung kepala rakyat

    BalasPadam
  2. Betul tu Abg Ben. Mana boleh nak cancelkan sistem AES tu..

    Duit2x. Nanti xmashyuk la.huhu

    BalasPadam
  3. lagi bertambah dengunglah lepas ni.. ;)
    ni kalau sape tak baca sampai habis memang terkenalah.. hehehe.. ;)

    BalasPadam
  4. Huuuuuuu. Tak pernah kena lagi tapi kesian kat yang pernah kena. Entahlah. Huuuu.

    BalasPadam