Anak blogger didera blogger juga ! - BEN ASHAARI

Anak blogger didera blogger juga !

 

Putrajaya  - Dua blogger ini , Sueizza dan  Qaseh Dalia disyaki mendera anak blogger Ben Ashaari di depan mata ayahnya sendiri namun ayahnya tidak mampu berbuat apa apa kerana dipukau dek kecantikan dua blogger ini !

Muhammad Qhaliff Iman , telah dipaksa minum air anggur tawar oleh Qaseh Dalia atau nama sebenarnya Sufura manakala Sueizza , nama sebenarnya tak pasti .. Rasanya ada kot dekat dekat ngan nama Suraya atau Sopiah Jonet .. Haa , sambung.. Sueizza dikatakan bersubahat memegang Qhaliff !!

Tujuan mereka berbuat begitu adalah sbb Qhaliff yang makan banyak sangat tapi tak nak minum air ! Untuk mengelakkan Qhaliff tersedu sedu di kemudian masa , maka mereka melakukan pekerjaan ‘terkutuk’ itu !

Dan , alhamdulillah .. Qhaliff kembali ceria selepas itu . Dia bersorak keriangan selepas menikmati air anggur yang tawar itu namun sedap rasanya …

Siasatan akan dilakukan dengan terperinci dan laporan rasmi akan dihantar ke peguam negara untuk tindakan susulan .

10 ulasan:

  1. Wakakaka anggur tawar .. mieyza tgk ni .. sobss ini semua dusta .. qhaliff dahaga td nasib baik ada kami .. ^^ qhaliff kami baik kan .. gembira je dia mlm ni .. :p

    BalasPadam
  2. Sopiah jonet pumboley laaa...heehee...eh,qhaliff rela tau..hehehee..i tak paksa pun...

    BalasPadam
  3. Hahaha..dah mcm berita dlm surat khabar haa gayanya..nmpk Qhaliff cm dipaksa rela diperlakukan sebegitu rupa..haha..sadis btoi..

    BalasPadam
  4. haha.....nampak gembira tu.....

    BalasPadam
  5. Kecian la cerita dari newspaper Ben Ashaari ni , bahaya la dua orang blogger ni.. Ish2..

    BalasPadam
  6. Qhaliff rela je tu..walaupun dipaksa.. hihi

    BalasPadam
  7. Saya jadi tersenyum sendiri melihat foto tersebut. Dua wanita cantik yang satu memegangi seorang anak kecil dan yang lain 'merayu' untuk mau meminum segelas air.

    Polah tingkah anak memang polos, lugu, ceria, namun terkadang juga agak menggemaskan bagi yang melihatnya. Rasanya bahagia bersama keluarga dan karib kerabat saling berbagi penuh kasih.

    Salam cemerlang dari Indonesia !

    BalasPadam
  8. bila tengok gambar tu boleh buat pelbagai versi pulak.. ;)

    BalasPadam
  9. Allahurabbi .. Comelnye anak abg ben .. :) Serius kecomelannya itu mendamaikan setiap mata yang memandang .. :) Barakallah ..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.