EPHYRA Kologen menaikkan seri wajah aku !

by - Ogos 26, 2013

 

-Sticky Post 24 jam . Entri terbaru di bawah entri ini -

 

Di usia lewat 30an cam aku ni , dengan status suami orang pastinya nak jaga tubuh badan dan rupa amatlah penting. Maklumlah , penampilan perlu kekal muda walaupun usia semakin meningkat..

Seperti yang pernah aku ceritakan dalam entri entri aku yang lepas , sehingga hari ini aku masih mengambil minuman kesihatan tambahan dari Ephyra.

Secara jujur aku cakap .. perubahan ketara pada wajah .. Bukanlah jadi ‘ kacak tak hengat punya ‘ tapi terasa tegang dan lembut jer .. Parut jerawat dan bintik hitam pon hilang ..

image

Aku ingatkan aku je perasan .. Tapi baru baru ni , wife aku yang juga mengambil produk Ephyra sebagai makanan tambahan mendapat teguran dari rakannya yang mana gambar kenangan yang mereka amik ketika berhari raya , wajah wife lebih menyerlah dari rakannya sedangkan kalau ikut warna kulit .. kawannya tu lebih putih ! Ini kawannya sendiri yang kata yer .. Bukan syok sendiri punyaaa !

Selain dari wajah , kalau rajin minum sebelum tidur pasti akan terasa lebih bertenaga bila di siang hari terutama bila bangun tidur. Tak terasa mengantuk dan segar jer .. Haa… Bagi yang dah berkawin , akan terasa perbezaannya ! Hehehe ..

Aku cadang nak kasi kat orang tua aku minum pasni .. Adik perempuan aku gak .. Yelah , benda bagus kan .. Kena la kongsi .. Tapi bukanlah stok aku.. kena la beli yang lain.. Mana cukup wooo ! Huhu ..

Buat korang yang tak tau pasal Ephyra Kolagen ni , leh je baca di entri entri aku yang lepas .. Sepaket setiap pagi ! , EPHYRA sesuai untuk lelaki jugak la ! dan Kelebihan EPHYRA

memey-ephyra-5

 testi-ephyra-6 testi-ephyra-1new box design launced

Untuk maklumat lanjut, boleh layari :

  1. website official - www.oceanlife2u.com

  2. facebook- www.facebook.com/oceanlife2u

  3. instagram : ephyra2u

Jika ada yang berminat nak mencubanya , korang leh hubungi :

Shema Zailan (012 647 9747) @ Cantikbersamaephyra.blogspot.com

You May Also Like

5 comments

  1. Berkesan ketika bertemu dengan seseorang yang memiliki wajah bersih, putih, kencang, dan berbinar dibarengi sapaan yang santun dan seulas senyuman. Tentu untuk memiliki wajah seperti itu dibutuhkan perawatan yang plus dan butuh biaya. Produk yang berkualitas dan terbukti berkhasiat seperti Ephyra ini tentu banyak dicari konsumennya. Terima kasih infonya. Salam cemerlang dari Indonesia!

    BalasPadam
  2. perghh...mantop la abg ben mkn colagen.hehe..

    BalasPadam
  3. wah abang ben..muka makin jambu..hehee...kalau abang ben dengan orang lain guna cakap dah ok..pe slhnyer try..tapi kene kumpul duit dulu..

    BalasPadam