Kelebihan EPHYRA

 

Terlalu banyak produk kecantikan di pasaran sekarang ni terutama berasaskan kolegen .. Haaaa .. kan kan ? Mana satu yang sesuai dengan anda , jika anda nak mencubanya ?

e-flyers_june13

Kalau aku la kan , aku akan pastikan ada SIJIL HALAL dari kerajaan Malaysia terlebih dahulu .. Diikuti kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.. Malaysia yer , bukan negara lain .. hehe ..

halal n kkm

new testi_rekha

testi_009testi_012

Amacam ? Utk perempuan , pastiknya kecantikan rupa paras akan menjadi keutamaan .. Camana pulak lelaki ? Haaa .. Ni aku nak kongsikan sedikit la ..

Aku ada amik gak .. Setiap pagi dan malam sebelum tidur , aku minum secawan .. Dan keesokkan harinya .. lega perut aku ! Kalau tak kan ? Hurm , mmg payah skit laaa .. Maklumlah , makan macam macam ..

 

Dan menariknya, baru baru ni sembelit menziarahi aku . Haaa .. Kebetulan lak stok Ephyra ni sampai kat tangan aku ! Sembelit tahap kronik gak la ! Hingga nak gi tandas pon takut . Tapi selepas aku minum , esoknya … Wowww .. Legaaa siuttt .. hahahaha … Alhamdulillah .. Dan sejak tu , aku pastikan setiap malam aku minum .. Ehem , mana la tau kot kot pasni wajah aku berseri kan ? Hehehe ..

Sedikit latar belakang mengenai produk Ephyra ..

Kandungan Ephyra ni segalanya berkualiti tinggi ! Haaa .. Kiranya bukan sekadar main taruk je pastu jual ! Takde , takde !  Tak elok buat gitu kan ?

Ada 9 bahan utama semulajadi  dalam Ephyra yang mana semuanya diimport dari seluruh dunia. Antaranya ialah kolagen dari  sotong, udang, ikan dan campuran hidupan marin. Org yang ada alergi seafood boleh juga minum Ephyra.

Dikatakan kolagen ikan laut dalam terhidrolisis yang terkandung dalam Ephyra tu diambil dari  perairan laut dalam di kawasan France, yang mana mmg bebas dari pencemaran laut.

Mereka tidak ambil sebarangan ikan. Sebab itu kualiti Ephyra lebih tinggi dan lebih berkesan.

Tambah ,  kolagen terhidrolisis ni sgt penting utk pengguna sbb yg tak terhidrolisis membahayakan kesihatan sbb boleh mendap di buah pinggang.

Kandungan kolagen dalam EPHYRA adalah bersesuaian yg diperlukan oleh tubuh bdn utk menghasilkan kolagen sendiri. Sbb terlalu byk boleh mengakibatkan buah pinggang rosak.

Untuk pengetahuan korang , ini produk kecantikan pertama yang aku cuba pakai untuk diri aku . Dan ada satu lagi perubahan yang aku perasan berlaku pada aku .. Haaa .. semakin kacak ? Heheh .. Tak de la.. Yang tu , aku ceritakan nanti .. Biar aku abiskan sekotak dulu untuk pastikan kesahihannya !

Bagi yang berminat nak mencubanya , boleh hubungi  ,

Shema Zailan

No tel : 012 647 9747)

Blog : www.Cantikbersamaephyra.blogspot.com

Harga sekotak : RM197

2 kotak : RM390 beserta free gift.

  • Penghantaran percuma utk setiap penghantaran. Semua pesanan akan dihantaran pada hari yang sama setelah bayaran dibuat sebelum jam 12 tengahari ( poslaju )
  • COD cuma di Saujana Utama , Sg.Buloh dan Cyberjaya.

4 ulasan:

  1. wohohoho... boleh tahan jugak harga... tapi aku dah ada yg sendiri punya. hehe...

    bro, post ni aku tujukan untuk ko. hahaha.. ko mesti suka tgk gelagat ni. boleh try buat.

    http://www.bankami.net/2013/06/ban-romantic-gaya-bapa-yang-demi-anak.html

    BalasPadam
  2. salute pada lelaki yang jaga 'kecantikan' tapi sebenarnya untuk kesihatan juga kan....
    Tahniah kerana merintis sesuatu yang tak biasa dalam kalangan lelaki...

    BalasPadam
  3. Wauuu terhangat abg ben...menjaga kecantikan luaran dan dalaman...

    :) terbaik

    BalasPadam
  4. Bole dapatkan dri sy special promotion 2boxes rm360 free postage n gift.. watsap or sms 0125068024

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.