Kasut Timberland itu akhirnya aku miliki !

 

Lama dah aku nak beli. Sejak dari sekolah menengah ! Tapi tak berkemampuan lagi.. Uhukk.. Aku nak beli bukan sebab ‘jenama’ atau ‘glamour’ tapi dengar cerita kasut ni bagus ! Untuk pengetahuan , aku setia dengan kasut Camel.. Camel patut amik aku jadi duta gituuu.. Hahaha…

Dan aku nak try Timberland kali ni lak.. Tapi bila tengok harga.. Perghhhh ! Terkedu jap ! Makin mahal gituu.. Kenapa makin mahal ? Nilai matawang kita kan dah jatuh ! Hurmm .. Yeke ? Tah laaa.. Tapi memang mahal giler laa !

imageimage

image

Aku nekad. Aku beli gak. Nak pakai untuk keselesaan dan keselamatan. Kasut boot macam ni banyak kali dah ‘selamatkan’ aku.. Tapi aku takkan beli tiruan punya. Prinsip aku , kalau tak mampu , beli jer jenama lain. Aku takkan nak ‘berlagak’ dengan jenama tiruan.. Tu prinsip aku laaa.. Pakai BATA pon ok je bagi aku.Takde masalah langsung..

image

Sesekali nak merasa.. Apa guna kerja bagai nak rak tapi kedekut untuk dirii sendiri kan ? Heee.. Baik punya pujuk..

3 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009