Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 28 Jun 2016

Bawak diorang berjalan jalan !

 

Wife gi check up semalam.. Kemudian mengadu sakit kepala tapi nak masuk pejabat gak. Katanya banyak kerja. Aku bagitau , aku je hantar dia ke pejabat. Pastu bawak budak budak gi jenjalan.. Lama tak bawak diorang berjalan , bertiga ! Huhuh.. Dulu rajin la ngan Qhaliff.. Bila Zahra ada, tak pernah lagi.. seingat aku la.. huhuh..

image

Dah jadi BFF dah ! Melekat je berdua. Tak leh berpisah gituuu .. huhu..

Lokasi : Promenede , Presint 1.

image

image

image

image

Sejam di sini.. Jom balik ! Sekejap je pun dah buat mereka gembira.. huhu…

image

Nanti nak bawak gi Taman Rama-Rama dan Taman Burung la.. mesti diorang suka punya.. Huhuh..

8 komen :

K E K W A bongsu berkata... [Reply to comment]

Betul tuu. budak2 biasanya excited tgk haiwan. knowledge baru utk dorang :)

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Sweetnya dua beradik ni...

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Sweetnya dua beradik ni...

misha birdnest berkata... [Reply to comment]

Cuak sekejap bila bc sekerat sampai pada perkataan, wife mengadu sakit...alhamdulillah sakit kepala je. Semoga wife Ben dan baby sentiasa sihat aamiiin

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

Taman burung best! Mesti berjam jam kat dalam tu nanti, anak anak syok tgk burung, bapak syok ambik gambaq :-)

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

seronoknya

iffah hussin berkata... [Reply to comment]

Syoknye jalan-jalan kat taman

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Bila pergi taman burung..mesti qhaliff dgn zahra lagi excited :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI