Bawak diorang berjalan jalan !

 

Wife gi check up semalam.. Kemudian mengadu sakit kepala tapi nak masuk pejabat gak. Katanya banyak kerja. Aku bagitau , aku je hantar dia ke pejabat. Pastu bawak budak budak gi jenjalan.. Lama tak bawak diorang berjalan , bertiga ! Huhuh.. Dulu rajin la ngan Qhaliff.. Bila Zahra ada, tak pernah lagi.. seingat aku la.. huhuh..

image

Dah jadi BFF dah ! Melekat je berdua. Tak leh berpisah gituuu .. huhu..

Lokasi : Promenede , Presint 1.

image

image

image

image

Sejam di sini.. Jom balik ! Sekejap je pun dah buat mereka gembira.. huhu…

image

Nanti nak bawak gi Taman Rama-Rama dan Taman Burung la.. mesti diorang suka punya.. Huhuh..

8 ulasan:

  1. Betul tuu. budak2 biasanya excited tgk haiwan. knowledge baru utk dorang :)

    BalasPadam
  2. Cuak sekejap bila bc sekerat sampai pada perkataan, wife mengadu sakit...alhamdulillah sakit kepala je. Semoga wife Ben dan baby sentiasa sihat aamiiin

    BalasPadam
  3. Taman burung best! Mesti berjam jam kat dalam tu nanti, anak anak syok tgk burung, bapak syok ambik gambaq :-)

    BalasPadam
  4. Syoknye jalan-jalan kat taman

    BalasPadam
  5. Bila pergi taman burung..mesti qhaliff dgn zahra lagi excited :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009