Anak-anak memerhati ! Hati-hati ! - BEN ASHAARI

Anak-anak memerhati ! Hati-hati !

 

Dalam diam dia tengok jer.. Bila ada di depan mata dia , dia menjerit dia nak juga ! Rupa-rupanya.. Hurmm..

image

image

Dia dok ikut gaya aku dalam diam ! Apa saja aku buat.. dia akan ikut. Dan menariknya , apa saja yang dia buat.. Adik dia akan ikut.. Adehh..

Betul kata orang.. bila ada anak ni , kita kena tunjuk contoh yang baik.. anak anak akan ikut.. Nasib baik aku bukan perokok ! Risau je diorang tengok aku merokok..

Tu pasal.. diorang pon suka pegang handphone ! ARghhh.. Daddy wok dengan handphone laa.. bukan suka suka nak pegang ! Huhuhuh..

4 ulasan:

  1. Hahahahaa... Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi...

    BalasPadam
  2. mak ayah idola yang paling hampir...

    BalasPadam
  3. Setuju.. ibu bapa role model terdekat anak-anak

    BalasPadam
  4. Setuju.. ibu bapa role model terdekat anak2

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.