Gunting rambut Qhaliff tu ! - BEN ASHAARI

Gunting rambut Qhaliff tu !

 

Panjang tutup mata dah. Nak tengok dunia, kena dongak.. baru nampak ! Huhuhu.. Arahan dari mak aku. Juling nanti dia bila besar sebab dok tengok cara gitu..

Benarkah ??

image

Bila sebut gunting rambut , bukan Qhaliff je tak nak.. Zahra pantas melarikan diri ! Huhuh.. Acaner nak gunting ? Aku kena gunting sendiri la nampaknya. Aku ni lak , tak penyabar bab ni. Memasing tak reti duduk diam.. Nak bergerak jer ! Nak gunting sorang je pon amik masa sampai setengah jam..hurmm..

Pasal apa tak nak gunting ? Sebab memasing dah rasa hensem. Bila tengok cermin atau dapat baju baru.. dah pandai puji diri sendiri ! hurmm..

Budak sekaran.. bila sel sel otak berhubung.. Bapak pon kalah !

3 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.