Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 9 Jun 2016

Gunting rambut Qhaliff tu !

 

Panjang tutup mata dah. Nak tengok dunia, kena dongak.. baru nampak ! Huhuhu.. Arahan dari mak aku. Juling nanti dia bila besar sebab dok tengok cara gitu..

Benarkah ??

image

Bila sebut gunting rambut , bukan Qhaliff je tak nak.. Zahra pantas melarikan diri ! Huhuh.. Acaner nak gunting ? Aku kena gunting sendiri la nampaknya. Aku ni lak , tak penyabar bab ni. Memasing tak reti duduk diam.. Nak bergerak jer ! Nak gunting sorang je pon amik masa sampai setengah jam..hurmm..

Pasal apa tak nak gunting ? Sebab memasing dah rasa hensem. Bila tengok cermin atau dapat baju baru.. dah pandai puji diri sendiri ! hurmm..

Budak sekaran.. bila sel sel otak berhubung.. Bapak pon kalah !

3 komen :

Lyssa Faizureen berkata... [Reply to comment]

teringin nak tengok rambut Qhaliff pacak2 !!!! >.<

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

GUnting jer takut rambut masuk mata

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

Hahahahaaaa.... Bertabahlah aben...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI