Gunting rambut Qhaliff tu !

 

Panjang tutup mata dah. Nak tengok dunia, kena dongak.. baru nampak ! Huhuhu.. Arahan dari mak aku. Juling nanti dia bila besar sebab dok tengok cara gitu..

Benarkah ??

image

Bila sebut gunting rambut , bukan Qhaliff je tak nak.. Zahra pantas melarikan diri ! Huhuh.. Acaner nak gunting ? Aku kena gunting sendiri la nampaknya. Aku ni lak , tak penyabar bab ni. Memasing tak reti duduk diam.. Nak bergerak jer ! Nak gunting sorang je pon amik masa sampai setengah jam..hurmm..

Pasal apa tak nak gunting ? Sebab memasing dah rasa hensem. Bila tengok cermin atau dapat baju baru.. dah pandai puji diri sendiri ! hurmm..

Budak sekaran.. bila sel sel otak berhubung.. Bapak pon kalah !

3 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.