Resident Evil : The Final Chapter membosankan..

e

Akhirnya.. akhirnya.. panjang umur aku untuk menonton sambungannya ! Yelah , dah tonton dari awal lagi.. pastu bersambung..bersambung dan bersambung ! Apakah kali ini bersambung lagi ????? Arghhhh.. Tapi dah dia kata Final Chapter, harapnya final laaa.. Tak larat nak dah bersambung.. Milla pon tua dah.. hahaha..

Sebenarnya malam ni aku berbelah bagi.. nak tengok The Arrival atau Resident Evil ? Hurmm… Sebab aku bukan boleh keluar selalu .. hehe.. maklumlah , ada anak kat umah.. kan kan ?

Maka aku pilih filem yang memang aku suka giler dari dulu..

image

Jam 1030 malam.. di Alamanda. Tak ramai orang lagi. Rasanya esok mesti ramai.. hehehe. Best best !

Ok… start ! Awek kat sebelah aku , bertanya kat kawan dia.. Cerita pasal apa ni ? Huhuh.. Adehh.. Kalau tak tengok dari mula , memang cerita ni akan jadi bosan ! Buat yang tak tau.. sila tonton dulu yang sebelum sebelum ni untuk mengelakkan korang dari tergaru garu kepala ! Kalau tak , The Final Chapter pasti membosankan !

image

Setelah aku tonton sehingga habis , aku rasa ini adalah paling best sekali dalam semua Resident Evil ! Maka mereka yang tak pernah tonton dari awal , aku rasa takkan bosan sebab penuh dengan aksi yang mendebarkan sama sekali !

Ini antara filem aksi yang terbaik pernah aku tonton !

7 ulasan:

  1. ish. tajuk dia tu mengelirukan tau. hahaha. nasib terasa nak baca juga. kita pun folo dr dulu. lama kot tggu! nak tengok gak nt. wuhuuu

    BalasPadam
  2. tak sabo nak pg tengok nie..ekekek tak nak loose semua chapter of Resident Evil...

    BalasPadam
  3. tak sabo nak pg tengok nie..ekekek tak nak loose semua chapter of Resident Evil...

    BalasPadam
  4. ini sungguh tidak adil.... plan nak tengok nanti.. naseb baik tk spoil masukkan cite dalam ni hahaha

    BalasPadam
  5. penonton setia jugak! wajib pi tengok episod last ni.

    BalasPadam
  6. Den belum pernah tengok mana-mana Resident Evil ni.. Tapi kali ni rasa macam nak tengok sebab ade Lee Joon Gi haha

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI