Pencapaian blog BENASHAARI.COM sepanjang zaman ! - BEN ASHAARI

Pencapaian blog BENASHAARI.COM sepanjang zaman !

 

Eceh.. sepanjang zaman la sangat.. Hahahaa.. Nampaknya tahun 2016 adalah tahun yang mencabar bagi aku. Membesarkan 2 orang anak serta penambahan seorang lagi di hujung hujung tahun memang sangat memberikan kesabaran buat aku. Nak update blog , bukan mudah di kala ini ! Antara anak atau blog ??

Hurm.. Alhamdulillah , walaupun kelihatan seperti menurun tapi sebenarnya aku berbangga sangat kerana entri di blog aku tidak lagi melibatkan kontroversi kontroversi yang mampu mengundang dosa gitu berbanding satu tika dulu , aku terikut-ikut rentak dan gaya mereka yang mengejar trafik !

Dan dulu , sehari aku post lebih dari 10 entri. Sekarang , sehari 2 entri jer. Kena tumpu pada anak-anak gitu. Nak update blog di malam hari pun , minda dah penat. Kena rehat dulu baru leh update.

Jom tengok hasil tahun 2016.

image

Dan tahun tahun sebelum , bermula dari tahun 2012.

image

image

image

image

Tahun ni , aku sekadar nak maintain tapi nak perbaiki kekurangan yang sedia ada. Nak mantapkan lagi dari segi penulisan dan pengisian. InshaAllah.

Yang penting , aku dah ada pembaca setia.. setiap hari akan membaca tanpa jemu ! Terima kasih pada mereka yang menyokong aku dari dulu hingga sekarang !

7 ulasan:

  1. semoga kami dpt menjadi blohher seperti ini juga. Amin

    BalasPadam
  2. Tahniah EnBen👍👍👍Sumber inspirasi saya. Mohon halalkan segala ilmu yg saya terima di group ya.

    BalasPadam
  3. Tahniah EnBen👍👍👍Sumber inspirasi saya. Mohon halalkan segala ilmu yg saya terima di group ya.

    BalasPadam
  4. Dah bookmark blog ni sejak Taun 2009... Keep it up bro Ben :)

    BalasPadam
  5. tahniah.. kira boleh tahan pencapaian ni. hebat.. selamat tahun baru..

    BalasPadam
  6. Yup... dgn content lebih mantap dan memberi manfaat kepada pembaca, insyaAllah ben ashaari akan lebih berintergriti. 2 entri dengan content yang mantap dr satu segi lebih baik daripada 10 entri ber"content" biasa.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.