Bersantai habiskan masa bersama anak-anak ! - BEN ASHAARI

Bersantai habiskan masa bersama anak-anak !

 

Cuti panjang. Malas nak jalan jauh. Duduk rumah dan abiskan masa dengan anak anak. Diorang pon bila sekolah , memasing dengan jadual. Bangun pagi , gi sekolah.. balik , buat kerja sekolah..tidur ! Tak sempat nak bermain bersama.. kan ?

Semalam.. belikan buih sabun.. haa , amik ! Main belon sama sama.. Memang seronok la dua beradik ni. Yang kecik , seronok tidur lagi.. heee..

image

image

image

image

Sementara diorang kecik kan.. nanti dah besar , sibuk ngan kawan kawan lak.. Nak main dengan orang tua , dah segan.. Huhuh.. Kita pun , jangan la sibuk abiskan masa dengan hal kita jer. Anak anak pun perlukan perhatian. Jangan satu hari nanti , mereka ‘membalasnya’ tanpa mereka sedari.. hasil ‘didikan’ kita juga.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.