Khamis, 7 September 2017

Selamat Hari Lahir , Muhammad Aariz Iman. Setahun sudah dia !

Alhamdulillah... tak sangka sama sekali. Berjaya harungi setahun pertama yang cukup mencabar ! Tak sangka aku berjaya dah lakukan untuk ke 3 kalinya.. Hehehe.. leh cuba untuk kali ke 4 mungkin ? Hahahaha.. 
Prince Court , jadi saksi.. rezeki si kecil lahir di sini. Budak kecil ni , memang 'menguntungkan'. Memang dia murah rezeki sungguh. Sapa sangka ?
Bilik yang tak sangka besar gini ! Fuh... Memang best ! Sila simpan duit yer.

Si abang dan kakak.. tak sabar menanti kehadiran adik mereka.

Alhamdulillah... 

Sentuhan pertama..

Dan hari ni, genap setahun.. hahaha.. berlainan sungguh dari abang dan kakak dia ! Aku rasa , dia akan jadi lelaki paling tinggi di dalam rumah aku nanti. Malah akan lebih tinggi dari aku. Leh terasa bila pegang badan dia. Nak dukung dia sekarang pon dah terasa lenguh sangat walaupun baru 10 minit je dukung. Huhuhu..
Dan jenis kering hati ni. Tak takut langsung laaa dia ni. Tapi dalam hati ada taman. Mudah sentap gak ni. Hahahaha.. Sah sah tiru perangai jiran sebelah ni. Hahahaha.. Tapi yang bikin aku jeles.. bila dia senyum , memang leh cair la orang yg tengok.. tapi payah nak senyum. Hahahaha.. 
Semoga membesar bagai johan yer sayang. 

5 komen :

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Selamat hari jadi Aariz...alhamdulilah semoga terus membesar dengan sihat ya.

Lynda Che Lah berkata... [Reply to comment]

Selamat hari lahir Aariz..semoga terus membesar sihat dan kuat.menjadi anak soleh..sekejap je setahun rasanya ☺️

Aisya Ismail berkata... [Reply to comment]

Happy birthday aariz!

Umminani berkata... [Reply to comment]

happy birthday airiz, sama birthday along

mas saari berkata... [Reply to comment]

Selamat Hari Lahir Aariz hensem boy!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI