Ahad, 24 September 2017

Tak pe ... daddy kan ada !

Ada yang mengumpat Aariz ke sampai tahap gitu punya meraung ? Pasal apa mengumpat Aariz ? Dia belum boleh cakap pon lagi ! Masalah tul manusia berhati busuk gini. Tak boleh langsung tengok orang lain lebih skit terus dicipta kontroversi. Puashati sunggu la dia ! 
Hurmm.. bab ni sebenarnya , aku pun angkat tangan. Ada je manusia manusia yang menyimpan dendam atau berhasad dengki dengan insan lain... terutama kenalan mahupun saudara mara ! Kenapa semua ni boleh terjadi ??? Kena pulak yg ada kaitan darah.. dia punya mengumpa ,perghhhhhh ! 
Kekadang tertanya aku gak.. apakah dia terlupa Allah sedang memerhati ! Apakah dia tak takut ? Atau dia terlupa yang juga ada anak bini ??
Aariz , jangan wat tau perangai orang tak gini ! 

2 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Mereka lupa setiap yang mereka miliki semuanya PINJAMAN..mereka juga lupa malaikat yang mencatat tidak pernah culas..Allah SWT pun tak pernah khilaf..

mas saari berkata... [Reply to comment]

Hurmmm betul sangat, kadang adik beradik pun sanggup tikam dari belakang.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI