Berjaya juga bergambar 3 beradik di tempat daddy membesar !


Berlatar belakangkan rumah flat tempat bapak dia membesar, yakni aku.. sebagai tanda kenangan yang mana flat ni bakal diruntuh untuk dibina apartment yang berpuluh tingkat tingginya , pastinya akan menghadirka sejuta kenangan buat aku dan mereka. 

Sedih sebenarnya... tempat ni ada banyak kemudahan untuk kanak kanak. Jika nanti dibina apartment yang tinggi melambai , pastinya semua ni tiada lagi atau jika ada pun , nak bermain kat sini tak semudah sekarang... 

Qhaliff , 6 tahun.. Zahra 4 tahun dan Aariz 2 tahun. Tak lama lagi , diorang akan tengok balik gambar gambar mereka masa kecil dan tersengih seperti mana aku tunjuk kat Qhaliff , gambar dia masa baby. Dia sendiri tak percaya yang dia dulu tembam dan debab.. 

Dan gambar ni nanti , aku nak diorang kenang... daddy dia cuma membesar di rumah flat gini jer. Kecil tapi gembira. Dia sekarang membesar di rumah yang besar.. Beruntung dapat rumah yang luas! Dengan ni dapat memberi dia inspirasi untuk lebih berjaya di masa akan datang... Begitu juga dengan adik adik dia.. 

Seronok sebenarnya duduk kat flat ni tapi sayangnya.. zaman ni zaman pentingkan diri sendiri. Hurmm.

3 ulasan:

  1. Hahaa comelnyaa! Nampak macam dah sama besar je semuaa.

    BalasPadam
  2. Comel 3 beradik ni, besar dah!

    BalasPadam
  3. Comel tol dorang ni... Kawan2 saya ramai stay flat...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.