Jus Kunyit Asam Madu wajib di dalam peti ais !



Tambah stok ! Sejak aku amalkan sebotol sehari atau dua hari sebotol ni , Alhamdulillah.. ada rasa beza banyak ! Apakah perbezaan tu ? Hurmm.. yang pastinya , kalau aku sakit kepala atau stress, aku amik terus sebotol... hilang sakit kepala dan senang tidur selepas tu. Angin ? Jangan cerita laa..memang asyik keluar jer... tak kira la ikut atas atau bawah ! Hehehhee.. Sebab tu aku senantiasa penuhkan dalam peti ais.

Jus Kunyit Asam Madu yang dibuat sendiri oleh Puan Azrina dan suaminya , memang dah semakin jadi pilihan ramai. Malah di Singapura pon dah ada yang order. Bukan pakai mesin tau... memang air tangan mereka berdua. Resepi tersendiri gitu.. 

Harga ? Tak mahal mana pun.Yang bestnya.. kalau beli banyak dapat diskaun ! Hahaha.. sebab tu aku sekali order , memang banyak terus. Aku , wife dan mak aku jadi peminat utama. Yelah , dari aku simpan air 100 Plus atau air seangkatan dengannya , baik aku simpan air air gini dalam peti ais.. kan?

Camana nak order ? Pm je Puan Azrina atau whatsapp dia di 019 382 8369 !




2 ulasan:

  1. Sekali tengok orang takkan kata itu jus kunyit. Tapi jus ini nampak macam sedap

    BalasPadam
  2. Kalau tak susukan baby memang minum dah, heeee!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.