Aku tak nak minum dah Jus Kunyit Asam Madu yang Azrina buat !


Huhhhh... Kali pertama aku tengok orang minum jus kunyit ni , adik aku ! Katanya bagus. Bagus ??? Huhhh.. untuk orang perempuan ok laaa... untuk lelaki ? Nak mengunyit ke ?? Adehhh.. No , no , noooo ! Bentak hati aku ! 

Dan teringat pertama kali , aku diminta buat review jus kunyit ni oleh Pn. Azrina dan suaminya , En. Nazeri. Aku tengok gitu gitu jer. Ala , sama je la cam jus yang lain... biasa je la kan ? Bisik hati aku. Itu beberapa bulan yang lepas la.. Cerita lama kata orang. Heeee..

Cerita terkini ???? Hurmmm.. teringat saat aku sampai di Klia dari Narita , Jepun. Benda pertama aku cari ialah Jus Kunyit Asam Madu ! Hahahahha.. Ketagih dah aku weh ! Bukan macam ketagihan dadah tapi aku tau Jus Kunyit Asam Madu tu , banyak khasiatnya terutama dalam melegakan perut dan membuang angin.. serta menghilangkan keletihan. Kasi tidur lena je pastu ! Huhuh.. 

Tadi malam... aku amik stok untuk seminggu dua lagi ! Kalau sebelum ni aku minum seorang.. sekarang wife dah tumpang sekali ! Qhaliff lak , bawak gi tadika.. 'rasuah' kat cikgu tersayang dia ! Hahaha.. Adeh... tak cukup dah untuk aku ! 


Aku rasa macam tak cukup gak je.. Hahahahha.. Tak pe, kasi abis dulu. Azrina dan suaminya punya penangan jus ni memang gempak ! Banyak khasiat jus kunyit ni. Jangan risau.. yang lelaki minum , takkan mengunyit punya ! 

Oh , kenapa aku tak nak minum Jus Kunyit Asam Madu yang Azrina buat ? Sebab aku nak laki yang buat ! Hahahaha... Ala.. sama je laki bini buat. Saja je tajuk kasi gempak ! Orang kita kan suka baca tajuk gempak gempak ! Kan kan ?

Apa ? Nak try ? Beli la sendiri.. Cakap je tinggal mana.. boleh dihantar punya ! InshaAllah. Camana nak order ? Sila Whatsapp  ke : 1) 019 382 8369  2) 010 8181 796 




13 ulasan:

  1. Alhamdulillah...moga istiqhomah...

    BalasPadam
  2. Wah, makin power root la lepas minum jus kunyit ni

    BalasPadam
  3. rugi tak consume ... badan kembali bertenaga weh walau dah anak 4...kahkahkah...

    BalasPadam
  4. Samalah.. ketagih jugaa dengan jus asam kunyit madu ni. Badan rasa bertenaga je hari hari

    BalasPadam
  5. Samalah.. ketagih jugaa dengan jus asam kunyit madu ni. Badan rasa bertenaga je hari hari

    BalasPadam
  6. boleh ganti air tenaga lain ni.

    BalasPadam
  7. tunggu lepas pantang minum ni..memang sedp

    BalasPadam
  8. Ish ish... Saspen tajuk Aben. Haha...

    BalasPadam
  9. Wahhh restock lagi, tak sabar nak cuba minum ni.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009