SEA Korea Tour 2015 : Samsung LEEUM Museum

 

Selepas berjalan jalan di pameran Esprit Dior selama 2 jam.. kami dibawa makan tengahari.. Halal.. Menyelerakan dan sedap ! Makan nasi briyani kambing dan .. macam macam ada ! Tak sempat nak amik gambar semua sebab lapar dan.. hehehe ..

imageimage image

Selesai makan.. masa untuk ke muzium seni lak ! Bagi mereka yang gemarkan seni atau ingin mengetahui ‘rahsia’ Korea , maka inilah tempatnya ! Dan juga ada koleksi seni dari luar negara..

Waktu muzium ini dibuka ialah 10.30 pagi hingga 6 petang. Boleh dapatkan info di www.leeum.samsungfoundation.org.

DSC09926DSC09924imageimage imageimage

Muzium di sini canggih skit.. hehehe.. siap boleh zoom untuk lihat rekaan atau corak jika kita tak nampak..

image imageimage

Satu pengalaman yang menarik ! Tunggu pasni .. ada satu lagi muzium yang aku lawati.. hehehe …

3 ulasan:

  1. Canggih..pengunjung boleh tengok dengan kebih detail ni..

    BalasPadam
  2. bestnya..teringin gak nak holiday kat Korea nanti..tapi matawang jatuh lagi huhuh

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009