Teh Tarik Place , IOI Mall Putrajaya

 

Hurmm… Ramai kata sedap makan kat sini.. Dan aku pun cuba nasib la makan kat sini. Mana tau sedap kan ? Makan berbayar ni.. bukan makan free !

Keow Teow Kung Fu..

image

Keow Teow ..er apa tah..

image

Dan mee goreng ..

image

Sedap ? Bagi aku.. boleh la makan.. 3/5 bintang dari aku.. Rasanya sederhana.. Tak over , tak kurang.. Boleh laa… 

Cuma harganya.. Hurm….

10 ulasan:

  1. Ermmmm lama PC tak makan kuey teow kung fu..

    BalasPadam
  2. harga dia mesti mahal kan??heheh

    BalasPadam
  3. harga dia mesti mahal kan??heheh

    BalasPadam
  4. hari tu dok rasa beehoon goreng dia boleh tahan, branch paradigm mall... tapi yang lain-lain tak rasa pulak...

    BalasPadam
  5. Harga makanan disitu mmg agak mahal juga.
    Kena prepare poket tebal skit..Hehe.

    BalasPadam
  6. nampak sedap.. Harga kompom mahal ni hehe

    BalasPadam
  7. harganya.. *senyum2 pandang orang sebelah..*

    BalasPadam
  8. Gambar yang buat sangat menarik..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009