Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 31 Ogos 2015

Teh Tarik Place , IOI Mall Putrajaya

 

Hurmm… Ramai kata sedap makan kat sini.. Dan aku pun cuba nasib la makan kat sini. Mana tau sedap kan ? Makan berbayar ni.. bukan makan free !

Keow Teow Kung Fu..

image

Keow Teow ..er apa tah..

image

Dan mee goreng ..

image

Sedap ? Bagi aku.. boleh la makan.. 3/5 bintang dari aku.. Rasanya sederhana.. Tak over , tak kurang.. Boleh laa… 

Cuma harganya.. Hurm….

10 komen :

ejulz berkata... [Reply to comment]

perghhh.. mee goreng basah..

Entry terkini
1. "Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan"
2. "Lantai Cilik Musim Ke-3"




PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Ermmmm lama PC tak makan kuey teow kung fu..

Izzati Suhaide berkata... [Reply to comment]

harga dia mesti mahal kan??heheh

Izzati Suhaide berkata... [Reply to comment]

harga dia mesti mahal kan??heheh

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

hari tu dok rasa beehoon goreng dia boleh tahan, branch paradigm mall... tapi yang lain-lain tak rasa pulak...

Encik Gajah berkata... [Reply to comment]

Harga makanan disitu mmg agak mahal juga.
Kena prepare poket tebal skit..Hehe.

adzairdawati makdara berkata... [Reply to comment]

nampak sedap.. Harga kompom mahal ni hehe

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

harganya murah ke..

Siti Nurzafirah berkata... [Reply to comment]

harganya.. *senyum2 pandang orang sebelah..*

masuri24 berkata... [Reply to comment]

Gambar yang buat sangat menarik..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI