Video: Tips Memohon Pinjaman Perumahan..

by - Selasa, Jun 28, 2016

 

Ada sorang kawan tanya aku.. Camana nak kasi permohonan pinjaman perumahan yang dia mintak tu , lulus tanpa banyak songeh ! Heheheh.. Maksudnya , lulus dengan mudah la..

Hasil pertanyaan pada rakan rakan serta wife dan juga google , maka dapatlah jugak sedikit maklumat dan aku nak kongsikan beberapa tips mudah untuk korang. Korang layan dulu video ni eh.. Moga bermanfaat yer..

Dah tonton ? Camana ? Walaupun asas , tapi ada masih ada yang tak peka ..cam aku dulu ! Hehehehe.. Aku harap dengan point yang aku bagi tu , dapat membantu korang nanti. Kalau ada pertanyaan , boleh jer rujuk pada pakar seperti Mega Housing .

Bagi yang belum tonton video sebelum ni , bolehlah berbuat demikian dengan klik entri aku yang ni haa.. hehehe.. Apakah aku layak membuat pinjaman perumahan ? Camana aku nak tau ?

You May Also Like

6 comments

  1. Betul, sebenarnya benda basic macam ni je yang boleh buat jadikan loan lepas atau tak lepas, walaupun kita rasa mampu nak bayar tapi hitam putih tu perlu jelas pada slip gaji barulah bank senang nak approve...

    BalasPadam
  2. Tip berguna lebih-lebih lagi untuk yang muda dan baru nak menapak.

    BalasPadam
  3. Mata tgk points skrip eh aben...hehehe..btw..tips yg sgt berguna..tak sabar nk follow..

    BalasPadam
  4. tips yang berguna.. hhe statement cantik dah ... tkda hutang2... boleh try apply dah eh . ingtkan susah ... thanks info ni aben..

    BalasPadam
  5. Nampak cam mudah pulak.
    Boleh dh ni buat kira awal2..
    Thanx for the tips bro

    BalasPadam