Sepetang bersama blogger SUKUR IBRAHIM

 

Itulah blognya .. AKU TETAP AKU .. yang sememangnya dah ramai kenal terutama dengan kebijaksanaan serta terkenal dengan  kecekalan mahupun semangat juangnya tak kira dalam dunia maya mahupun realiti ..

Dah berkali deal nak jumpa dan akhirnya.. hari ni dapat jugak bersua mukaaa .. Alhamdulillah .. hehehe .. Dan dia pun bagi sesuatu untuk aku dan Qhaliff makan .. hehe ..

IMAG4648

Saja jeee nak suh aku kembali berisi ehhh .. hahaha .. Tkde laa.. Dia kasi ikhlas , aku terima dengan ikhlasnya ..

IMAG4651

Wah .. pasni leh la lepak selalu memandangkan kitorang dekat je .. Erk , selalu tu tak la sbb aku nak pindah dah .. huuhu ..

Walaupun seketika je lepak , tapi dapat gak sesuatu darinya .. Nampak kecik tapi penuh ilmu serta pengalaman hidup di dada okeh !! Hehe..

Terima kasih Sukur .. Nanti lepak mamak eh ..

7 ulasan:

  1. blogger ni? Kenal kenal.... :-)

    BalasPadam
  2. nnti boleh ajak lepak skali gak... cheras tak jauh dgn putrajaya kan... ekekke...

    BalasPadam
  3. wow..seronok bertemu blogger...

    BalasPadam
  4. Dia ada ajak jumpa hari ini.. tapi masih tidak berkesempatan....

    BalasPadam
  5. bro..sampaikan salam padanya...

    BalasPadam
  6. Ben pun banyak informasi juga! Harap semangat jumpa Ben harini akan kekal... Wahahaha.. Mari siapkan entry!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.