Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 27 Januari 2015

Anak bapak !!

 

Dijadikan cerita ..

image

image

Gitulah adanya.. Tak lepas sungguh dia ngan telefon tak bernyawa tu ! Suka sungguh hp ada flip.. Dulu aku pun sukaaa.. hehehe ..

6 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

nak ikut siapa lagi kalau tak ikut daddy kan?

izzeyda berkata... [Reply to comment]

nasib laa QHALIFF suka hp yang tak bernyawa tuh.. kalau nak hp yang bernyawa, mau daddynya mintak nyawa.. hehehe..

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

hhahahhaa..omey laa

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hahaha anak daddy la sangat ni ..

salmiah awang berkata... [Reply to comment]

anak zaman sekarang ni memang sinonim dengan handset.Yang kecil tak tahu apa-apa pun dah pandai menangis nak pegang handset.Apapun,camana acuan,begitulah kuihnya.

irra yyan berkata... [Reply to comment]

Siap duduk lagi ..mesti ramai yg dok whatsapp sampai kena duduk kejap...hihi

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI