Anak bapak !! - BEN ASHAARI

Anak bapak !!

 

Dijadikan cerita ..

image

image

Gitulah adanya.. Tak lepas sungguh dia ngan telefon tak bernyawa tu ! Suka sungguh hp ada flip.. Dulu aku pun sukaaa.. hehehe ..

6 ulasan:

  1. nak ikut siapa lagi kalau tak ikut daddy kan?

    BalasPadam
  2. nasib laa QHALIFF suka hp yang tak bernyawa tuh.. kalau nak hp yang bernyawa, mau daddynya mintak nyawa.. hehehe..

    BalasPadam
  3. anak zaman sekarang ni memang sinonim dengan handset.Yang kecil tak tahu apa-apa pun dah pandai menangis nak pegang handset.Apapun,camana acuan,begitulah kuihnya.

    BalasPadam
  4. Siap duduk lagi ..mesti ramai yg dok whatsapp sampai kena duduk kejap...hihi

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.