Anak dara yang cekal hatinya !

by - Januari 19, 2015

 

Hurm.. dah nampak sikit sikit perangai dia.. Aku kena tumpu banyak perhatian pada dia tapi Qhaliff tak nak lepaskan bapak dia ni lak ! Nak suruh berkepit je ngan dia kecuali masa tidur !

Zahra berjaya berdiri dah sekarang .. Berusaha sedikit demi sedikit berdiri ! Dan ternyata di riak wajahnya penuh dengan perasaan bangga ! Adehh..

image

Kalau jatuh pun kannnn.. Dia nangis jap jer.. Pastu dia berusaha naik semula ! Hurmmm.. Takde rasa takut langsung.. Kena selalu perhatikan dia ni.. tak leh dibiarkan ..

image

Nampak gayanya.. Kena hantar masuk Mahaad ni .. kan ? Macam mak dia dan kawan kawan mak dia.. Ramai je berjaya jadi manusia.. huhu .. Satu inspirasi sebenarnya untuk aku membesarkan anak anak ..

Hurm.. InshaAllah… Kena didik dengan cara yang betul .. Kan ? Zahraaaaaaa.. Jom main perang perang !! Mana abang ?

You May Also Like

3 comments

  1. comelnya..moga jadi anak solehah..rupa dah ada tu hehee

    BalasPadam
  2. haa...ok gak tuh.
    masuk maahad muhammadi perempuan kota bharu.
    skolah lama saya dulu tuh.
    hehehe~

    BalasPadam