Azam baru , semangat lama ! - BEN ASHAARI

Azam baru , semangat lama !

 

image

Nak jogging , payah ! Nak tak nak , bergoyang laa guna ni menda alah ni.. Ada yang tanya , ok ke ni ? Bagi aku laa kan .. menda ni ibarat kardio je la.. kasi keluar peluh .. tapi untuk jadi fit tu tak de laa ..

Aku terpaksa mula semula dari bawah untuk kembalikan kesadoan badan dan juga stamina .. Dah jatuh teruk ni.. Huhuhuh.. Untuk sarapan pagi .. aku amik kembali ..

image

Harap-harap aku dapat kembali seperti dulu sebelum dilantik jadi duta.. Er ,duta ???

3 ulasan:

  1. Kena tekadkan dalam hati demi untuk kesihatan diri. Saya cuma ada masa weekend je untuk jogging keliling taman perumahan.

    BalasPadam
  2. Selamat bekerja bersungguh2 utk dptkan kembali bntuk bdan asal huhuhu

    BalasPadam
  3. semangat teruss
    wahh, rame blognya :)

    salam kenal admin kumpulankonsultasi.com

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.