Si abang yang sayangkan adik .. - BEN ASHAARI

Si abang yang sayangkan adik ..

 

Hurmm. Akhirnya dia tak kasi orang amik adik dia ! Sebelum ni ok jer ! Dia tak beberapa nak reti.. Sekarang ni ? Hehehehe .. Melainkan dalam kepala dia , nak bermain .. dia tak kisah dah apa apa ..

image

Dah reti nak pakaikan kasut.. Tapi masih dalam pemerhatian la.. Hehehe.. Tak leh lepas 100% lagi wooo… Boleh berubah sikap sekelip mata jer ! Hahahaha ..

Tapi si adik , abang buat la apa pun.. dia sengih jer ! Tarak nak marah pon haaa !

image

Dah boleh no 3 dah ni .. heeee.. kan ?

3 ulasan:

  1. Blh sgt dah tu tambah no 3.. hehe

    BalasPadam
  2. Pandai dah abg Qhaliff. Good boy.

    BalasPadam
  3. sayangnya abang pada adik ya...
    untung adik dapat abang macam ni.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.