Bila Qhaliff demam , Zahra jaga !

by - Januari 14, 2015

 

Baru tidur.. Tu pun setelah makan ubat dan dimandikan. Jam sekarang , hampir kul 3 pagi.. Dua dua lom tidur.. Aku  jaga Qhaliff , Zahra dengan wife .. Kena pisahkan..

image

Patut pagi tadi Qhaliff kelihatan lemah jer. Nak ikut mak dia gi kerja. Menangis meraung nak ikut.. Sebelum ni , bila dia panggil mak dia.. dia sebut 'Baaa.. Baaaa.. ‘. Ajar la camana pun , dia tetap dengan Baaa dia tuu ! Dan tadi , dia masih panggil Baaa tapi setelah tak dapat perhatian.. Terus dia jerit.. “Ibuuuuuu… Ibuuuuu.. “. Hahahahha.. Terkejut jap aku tapi dah paham dahh dia ni.. Dia mmg tak tunjuk skill dia depan orang tua dia ..

Ni demam.. senyap sunyi je rumah. Hanya sesekali kedengaran suara dia menangis .. hurmm.. Aku tak leh nak tidur sangat .. kena pantau suhu badan dia .. Risau demam panas  !

Semoga Allah sembuhkan penyakit Qhaliff dan anak anak kecil yang lain..

You May Also Like

2 comments

  1. auntie doakan qhaliff cepat sembuh yer sayang

    BalasPadam
  2. Semoga Qalish dan zahra cepat baik...budak-budak kalau demam...x boleh tidur dibuatnya. Kena selalu pantau suhu badan diorang ben...lap ngan air asam jawa elok jg utk turun suhu badan...lap kelapa dan badan....

    BalasPadam