Salak–Sepang dilanda banjir ?

by - Januari 09, 2015

 

Tiba-tiba mak aku call .. Dia tanya aku , kawasan tempat tinggal  aku banjirkah ? Erk , biar benar ? Tak tau apa apa aku ni ? Terus aku check whatsapp.. Ada mesej bergambar dari jiran jiran di dalam group !

image image

image

Hurmm… Dah berdekatan dengan rumah aku ni. Tak sangka lak air boleh naik kawasan ni .. Hurmm.. Harapnya takde yang serius .. Hurmm.. 

Di Pantai Timur ? Dengarnya Kuala Krai , Raub .. air naik ! Hurmm. Moga Allah lindungi kita semua ..

You May Also Like

4 comments

  1. kdg2 kalau ptg tu risau gak balik keje time ujan lalu jln kg ke salak tggi..tmbah2 lg naik motor.penah jugak air laju dr kwsan tggi ke jln rya. rse motor trhoyonh hayang..

    BalasPadam
  2. alamak..dekat dgn rumah abg ipar sya tu... tp xde dgr cerita apa2 lagi dari dia..

    BalasPadam
  3. blurpp ko duk sepang dah ke ?

    BalasPadam