Qhaliff Iman membina otot di gym ! - BEN ASHAARI

Qhaliff Iman membina otot di gym !

 

Petang tadi , aku bawak Qhaliff ke Bionic Gym… Gym yang dah lebih 10 tahun aku berworkout ! Saja nak tengok apa dia nak buat … Hahahaha …

Sampai je sana .. memula , malu.. tapi selepas dah dipanaskan badannya , aku lak malu !

image image

Sepanjang hidup aku main besi, yg biasa terangkat besi tu !! Ni kali pertama aku tgk, kepala yg terangkat!!

image

Fuh.. lama gak dalam ni ! Aku rasa kalau sebulan gym ni .. pasti hasilnya mengagumkan !

Apakah begini ?

image

Hahaha.. Umur 21 tahun nanti , baru masuk gym hehhh.. Sebelum tu , tak yah.. Belajar rajin rajin .. Sado bila ‘berakal ‘ nanti.. Wat masa skang , biarlah membesar bagai johan jer ..

7 ulasan:

  1. perghhh.. bebetul membina otot gini. Heheh.. six pack sebelum 7 tahun. Fuhhh

    BalasPadam
  2. hehehe.. suka betul dia.. nanti besar membina otot laa Qhaliff..

    BalasPadam
  3. Hahahaha...beria sungguh qalish membina 6 pax...sampai muncung mungcung mulut...cutenya dia...

    BalasPadam
  4. Ya ampun ... kelakarnya Qhaliff ni.. Sado la besar nanti ...

    BalasPadam
  5. hahahha...lagi hensem dri bapaknya

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.