Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 26 Januari 2015

Anak dara daddy demam ..

 

Hurmm.. tak cukup rehat kot ? Seharian digomol. Pastu berjalan sana sini.. Tenaga ciput lagi.. Tidur tak cukup.. Atau dia nak dapat kaki ? Baru beberapa hari pandai merangkak , dah nak berjalan ! Sibuk berpaut pada sofa untuk berdiri dan cuba nak berjalan sedikit sedikit !

image

Semalam badan dia panas. Dia tak merengek pon.Main cam biasa. Tuam badan dia ngan air sejuk pun takde la macam abang dia yang abis berkuntau tak kasi sebab sejuk.. Hhuhuh..

Dan dalam kul 3-4 pagi tu , suhu badan dah ok. Pagi ni , bangun tidur .. tercari cari mak dia .. Hurmm.. manja ngan mak !

Aku , kena urus semua ! Keje banyak ni.. Semua lom settle.. hurm..

4 komen :

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

ala ccian die..ank ida pun dmm tp dh ok dh..batok je..moga cepat smbuh budak bambam..hehehh

Hannan Al-Qudsey berkata... [Reply to comment]

Alahai syg. Semoga cepat sembuh ye! hihi cepatlah jalan. best tau leh main kejar-kejar dgn abg qhaliff nanti. :')

Eny Abdullah berkata... [Reply to comment]

atau demam nak dapat adik hahahahahahahaha

Sya Nadia berkata... [Reply to comment]

Dah sihat?boleh sambung main dgn abg qhalif.. :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI