Anak dara daddy demam ..

 

Hurmm.. tak cukup rehat kot ? Seharian digomol. Pastu berjalan sana sini.. Tenaga ciput lagi.. Tidur tak cukup.. Atau dia nak dapat kaki ? Baru beberapa hari pandai merangkak , dah nak berjalan ! Sibuk berpaut pada sofa untuk berdiri dan cuba nak berjalan sedikit sedikit !

image

Semalam badan dia panas. Dia tak merengek pon.Main cam biasa. Tuam badan dia ngan air sejuk pun takde la macam abang dia yang abis berkuntau tak kasi sebab sejuk.. Hhuhuh..

Dan dalam kul 3-4 pagi tu , suhu badan dah ok. Pagi ni , bangun tidur .. tercari cari mak dia .. Hurmm.. manja ngan mak !

Aku , kena urus semua ! Keje banyak ni.. Semua lom settle.. hurm..

4 ulasan:

  1. ala ccian die..ank ida pun dmm tp dh ok dh..batok je..moga cepat smbuh budak bambam..hehehh

    BalasPadam
  2. Alahai syg. Semoga cepat sembuh ye! hihi cepatlah jalan. best tau leh main kejar-kejar dgn abg qhaliff nanti. :')

    BalasPadam
  3. atau demam nak dapat adik hahahahahahahaha

    BalasPadam
  4. Dah sihat?boleh sambung main dgn abg qhalif.. :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.