Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 3 Januari 2015

Bila Remy Ishak jadi kegilaan wanita !

 

Tak pasal pasal , aku turut terlibat nak bergambar dengan dia walhal… aku tak pernah pon tengok lakonan dia .. drama mahupun filem ! Tapi setahu aku la , orang kata bagus lakonan dia .. Hehehhe.. Yang kata bagus tu , perempuan la kannnnn.. Apa pun , aku tak kisah la.. Aku ok jer.. hehehe ..

Dan , semalam di Istana Budaya .. selepas persembahan teater Tahajjud Cinta Sirah Rasulullah (S.A.W ) , aku pakat nak bergambar dengan dia .. semata mata nak jeleskan seorang rakan di Facebook yang amat teruja dengan dia ! Hahahaha .. Aku tau camana rasa keterujaan tuu .. Bukan la tahap terus nak wat pasangan hidup pon kannn .. Teruja ala ala gitu jer.. kan kan ?

Keluar je dari pintu depan tu , tengok si Remy dah ramai pakat bergambar dengan dia ! Ah , sudaahhh.. camana nak celah ni.. Seorang demi seorang tarik dia .. Hahaha.. Takkan aku nak tarik dia kan ? Auww.. kang kata aku gay lakk .. Eyeeewwwww.. Pleease laaa .. !

Akhirnya , aku dapat idea.. aku mintak rakan blogger , Fatin Bella untuk celah bergambar dan aku celah masuk selepas tuuu ! Hahahaha .. Bijak bijak..

Menjadi ! Amboiiii Remy… Awek laju je yerr.. Hahaha.. Tak la.. Dengan laki pon dia bergambar.. Dia sporting jer .. Cumaaa selepas bergambar bertiga dengan kami , dia pandang aku semacam jer ! Hahahaha.. Memang laaa.. Dah main celah gitu ! Nasib laaa kan ? Aku nak kasi jeles kawan jer pon.. Bukan nak masukkan dalam kitab sejarah hidup aku .. hahaha ..

image

Pueh hati aku bila aku dapat paste gambar ni kat komen dia di wallnya !  Jeng jeng jeng .. Tau apa dia balas ?

“ I don't want to talk to u Ben Ashaari... stress!!! I naaaaaaakkkkkk jugaaaaaakkkk “.

Pergh… seronok benar sakat orang ni kan ? Hahahaha ..

Er …. sebab drama di bawah ni ke ?

image

Hero lelaki silih berganti jadi kegilaan.. hahahah .. Adeh.. Jangan gila dah la yer..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI