Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 7 Januari 2015

Bila Zahra kebosanan !

 

Aku pasang vcd pendidikan.. Terus Qhaliff lena depan tv ! Amboiii.. Adik dia lak layan tengok sambil gosok mata.. Tengok jam , dah kul 3 lebih..Patut laa.. Masa dua dua untuk tidur ..

Tapi Zahra tak nak tidur lagi.. Dia kacau abang dia. Beria sakat supaya abang dia bangkit dari tidurnya yang dah amat lena tu.. Hahaha.. sian tengok Qhaliff..

 

image

 

Setelah berusaha berkali kali.. abang dia tetap tak bangun , aku masukkan dalam buaian ! 5 minit jer buai.. dan lenaaaa .. hahahaa.. Dua dua dah selamat .. Tunggu malam karang lak.. dua dua sakat aku ! Hurmm..

4 komen :

Filzah Azzahra berkata... [Reply to comment]

alahai, masaklah ayah awk and ibu awak nanti dik oii

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

tak amik video ke..mesti comel..hehe

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

zahra nape tembam sgt nie!! comelll

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hehehe bila Zahraa sakat bang long..dah pandai gurau2 dah tu..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI