Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 30 Januari 2015

Dah patut putus susu !

 

Kalau mak dia ada , dia nak ! Kalau mak dia takde di sisi , dia tak kisah !! Dia boleh je minum susu botol biasa jer .. Kalau di rumah , dia akan tumpang sekaki dengan adik dia .. Nasib baik adik dia tak kuat menyusu. Baby perempuan perut kecik kot ?

image

Tapi bagusnya tiap kali nak menyusu , dia mintak izin dulu.. Hehehe.. Takde la main serbu gitu.. Kalau dok baring ngan aku , dia akan tanya aku terlebih dahulu. Kalau aku bagi , baru dia gi.. Kalau aku tak bagi ? Dia bantai nangis.. maka aku takde pilihan sebenarnya !

Dah tiba masa putus susu.. Tapi nak wat camana eh ?

6 komen :

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

ank sy skrg ni dh makin kurang menyusu, xtahu kenapa..kalo tido mlm2 kdg2 tu skali je dia bgn minum susu.kdg2 kalo buat susu pon x hbs..

Miz Eija berkata... [Reply to comment]

Ada juga kanak2 sukar utk putus susu... try bagi susu dlm cawan pula... lama2 dia ok la..

izzeyda berkata... [Reply to comment]

anak dulu sekitar umur setahun dah putus susu ibu.. jadi tak berapa pasti cara yang terbaik untuk hilangkan minat dia pada susu ibu..

sya_ira berkata... [Reply to comment]

Shaqiff dl ssh gak nk putus susu tp lame2 die dgn sndiriny xnak..

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

Hahadooiii..sama dengn irine..xnmpak mommy die ok je minum pakai botol.. kalau ada mommy dah mcm kembat siam nk melekat je.. tersiksa jugak tu..

Ibu Hadeef berkata... [Reply to comment]

sama la ngan anakku bangben..dah masuk 4 thun ni..hukhuk..mcm2 buat nk putuskan susu..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI