Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 18 Januari 2015

Fobia dengan tandas !

 

Setiap kali aku masuk mana mana tandas , aku pasti akan cuak ! Takut jatuh lagi ! Jatuh ari tu adalah satu amaran pertama dan terakhir buat aku ! Kalau jatuh lagi , aku tak pasti aku akan bernasib baik macam sebelum ni ! Hurmm

Tak kira la mana mana tandas pon .. Memang aku akan berhati hati.. Tempat tempat yang licin , memang kena hati hati ! Jangan sesekali anggap kita ni superhero ! Boleh nak pusing bagai laaa konon bila nak jatuh ! Huhhh..

image

Kat sini la aku jatuh ! Nasib baik ketika tu aku dah berada jauh dari pintu tandas. Kalau tak ?? Confirm kepala aku singgah sinki dalam tandas ! Dan ari tu , belakang kepala aku terantuk dengan lantai. Nasib baik aku sempat dongak kepala ! Kalau betul betul terhempas belakang , hurmm..

Kesan dari jatuh tu , kepala aku bengkak sikit dan leher aku pun turut bengkak.. Aku terus cari minyak pati BATOOK yang selalu aku gunakan pada Zahra dan Qhaliff selepas mandi. Terus aku sapu pada leher dan kepala..

Alhamdulillah.. bengkak pada leher , surut beberapa hari kemudian..

image

Aku memang beli banyak untuk bekalan.. Kadang kadang kawan nak beli dari aku.. Hehehe.. aku tak jual ! Kalau nak beli , boleh terus direct ke agen online.. Leh rujuk ke Pati Batook Ori jer.. Order la banyak banyak ! Senang gituuu .. kan ?

Sejak jatuh tu , tiap kali nak keluar tandas , pastikan kaki tak basah dan begitu juga bila turun tangga ! Aku tak berani dah nak berlari atau melompat ! Risau tulang belakang wooooo !!

2 komen :

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

kita kalo dh kena baru beringat..sbgi pengajaran kn?

POJIEGRAPHY BLOG berkata... [Reply to comment]

Adeh. Mata tetap tertumpu ke kamera sony tu je haha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI