Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 8 Januari 2015

Perancangan rahsia adik beradik !

 

imageimageimage

15 komen :

Cik Mimie berkata... [Reply to comment]

Coeml je tengo video dia semalam dekat FB..abangnye relax je..hehehe

Cat Women berkata... [Reply to comment]

boleh layan skrip nih ;)

Liyana berkata... [Reply to comment]

comel je dua2 ni :)

anis Sk berkata... [Reply to comment]

Geramnya engok si abang ngn adik :)

MyDoLce.aMyra berkata... [Reply to comment]

comel telatah abg adik ni...

Mek Zumbie berkata... [Reply to comment]

wah hahah bole buat komik dah ni abg ben. Tajuk komik "anak-anak ben ashaari" heheheh

noor azlin berkata... [Reply to comment]

Komplot adik beradik.. So cute!!!

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Ala comelnya..

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Hahahha...lentok habis..plan yang bagus

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

zahra da besar nir cantik nie. abg pun hesem, hehe

wawalofa berkata... [Reply to comment]

Sgt comel....kena plak tu mimik muka and gesture diorg ngan dialog tu...tak tahannnnnnn....hehe

wawalofa berkata... [Reply to comment]

Sgt comel....kena plak tu mimik muka and gesture diorg ngan dialog tu...tak tahannnnnnn....hehe

wawalofa berkata... [Reply to comment]

Sgt comel....kena plak tu mimik muka and gesture diorg ngan dialog tu...tak tahannnnnnn....hehe

aliah rosman berkata... [Reply to comment]

haaa comelnya adik diaaaaaa.

aliah rosman berkata... [Reply to comment]

haaa comelnya adik diaaaaaa.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI