Perancangan rahsia adik beradik !

 

imageimageimage

15 ulasan:

  1. Coeml je tengo video dia semalam dekat FB..abangnye relax je..hehehe

    BalasPadam
  2. Geramnya engok si abang ngn adik :)

    BalasPadam
  3. wah hahah bole buat komik dah ni abg ben. Tajuk komik "anak-anak ben ashaari" heheheh

    BalasPadam
  4. Komplot adik beradik.. So cute!!!

    BalasPadam
  5. Hahahha...lentok habis..plan yang bagus

    BalasPadam
  6. zahra da besar nir cantik nie. abg pun hesem, hehe

    BalasPadam
  7. Sgt comel....kena plak tu mimik muka and gesture diorg ngan dialog tu...tak tahannnnnnn....hehe

    BalasPadam
  8. Sgt comel....kena plak tu mimik muka and gesture diorg ngan dialog tu...tak tahannnnnnn....hehe

    BalasPadam
  9. Sgt comel....kena plak tu mimik muka and gesture diorg ngan dialog tu...tak tahannnnnnn....hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.