Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 14 Januari 2015

Tergelincir di tandas !

 

Bangun subuh. Mandi.. Keluar dari tandas , terlupa lantai licin sebab sebelum aku mandikan Qhaliff yang demam panas sejak malam semalam..

Yup.. kepala terentak ke lantai ! Terasa darah semacam keluar dari lubang hidung. Aku pegang belakang kepala aku. Berdoa agar tiada apa yang serius ! Pada masa sama, aku cuba ingati nama aku ! Ok , aku masih ingat nama aku ..

Bangun.. tengok telapak tangan.. Takde darah ! Alhamdulillah.. Terus solat subuh dulu baru cek kepala aku semula ! Huhuhuh..

Nasib baik takde serius walaupun terasa sakit di kepala aku hingga malam ni.. Aku tanya wife .. dia dengar tak bunyi kuat ? Dia dah syak aku jatuh… huhuh.. Nasib baik aku tak jatuh ke sinki.. Hurmm..

image

Dan tadi.. aku tanya wife aku.. Bila aku jatuh ? Pagi tadi ke semalam ? Huhhh.. Takkan kot ?

4 komen :

pelangi berkata... [Reply to comment]

Ah Sudahhh. Semalam ke pagi td Ben? Better check lah. Bahaya tuu.

ubai ismail berkata... [Reply to comment]

semoga cepat sembuh abg ben :)

irra yyan berkata... [Reply to comment]

Semoga cepat sebut ben!

borobudur studio berkata... [Reply to comment]

berkunjung kemari, salam kenal dan salam persahabatan dari indonesia

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI