Turunkan berat badan dengan cara mudah ?

 

Pemakanan di zaman ni memang banyak yang  boleh mengundang malapetaka pada tubuh badan terutama yang segera dan pantas serta yang di dalam tin ! Hurmm..

Antara kesannya ialah peningkatan berat badan. Ada banyak cara nak turunkan berat badan. Ada pelbagai pilihan .. seperti rutin berdiet , bersenam dengan cara yang betul atau gabungan kedua duanya !

image

Tak lama lagi akan dipasarkan sebuah buku kesihatan yang aku sendiri akan review. Apakah ianya bagus atau berkesan ? Hurmm.. aku nak try dulu la memandangkan aku sendiri nak turunkan berat badan dan kembalikan semula badan sado ! Hehehe.. Sejak jaga Zahra , tak terurus badan dah..

Aku suka cara berdiet dan bersenam sebenarnya. Biar seimbang dan badan pun lebih banyak tenaga dan tak mudah mengah.. Hehehe.. Takat nampak kurus tapi tak fit pun masalah kan ? Biar dua dua ada..

Apa apa nanti , aku cerita ehh…

2 ulasan:

  1. Betul2.. en. suami selalu cakap.. kalau nak kurus tapi tak fit tak guna gak.. hehehe.. itu yang sekarang semakin bersemangat luangkan masa berjogging..

    BalasPadam
  2. Wah, siap ada buku panduan nak turun berat badan yer ^-^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.